Cum să maximizezi impactul campaniilor PPC ale hotelurilor

Una dintre tendinţele majore percepută în 2014 a fost creşterea costului pe clic (PCP) faţă de anul precedent, tendinţă care este de aşteptat să continue pe parcursul anului prezent. Experţii spun că unele trucuri pentru a atenua această creştere de costuri şi, în acelaşi timp, maximizând impactul campaniilor PPC (pay per click) ale hotelurilor.

Campaniile PPC continuă să genereze profituri mari hotelurilor care le lansează, obiectivul final al tuturor. Dar iată unele sugestii pentru a maximiza impactul său asupra concurenţei cu OTA:

– Asiguraţi-vă că includeţi o ofertă sau promoţie pentru a vă ajuta să ieşiţi în evidenţă.

– Includeţi text precum “site oficial” pentru a lăsa clar utilizatorilor că nu se află pe pagina unei OTA.

– Utilizaţi sitelinkuri, sau extensii de text scos în evidenţă pentru a capta mai mult spaţiu în căutări.

O mare parte a creşterilor de costuri înregistrate erau asociaţi cu cuvinte cheie legate de brand. Aspecte care pot afecta costul pe clic, cum ar fi socrul de calitate a cuvântului cheie şi poziţia medie a anunţului a rămas acelaşi an după an, deşi CPC-ul a crescut semnificativ. Acest lucru ne face să credem că concurenţa din ce în ce mai acerbă între OTA şi alte site-uri de rezervări este de vină.

Campaniile PPC continuă să genereze mari beneficii hotelurilor.  #shu#

Campaniile PPC continuă să genereze mari beneficii hotelurilor. Imagine Shutterstock.

Este dificil de calculat creşterea exactă a costului pe click legată de OTA, deoarece aceasta este influenţată în mod semnificativ mai mulţi factori, cum ar fi cât dintre ele fac publicitate şi cât de mult licitează.

Un studiu recent al BrandVerity a descoperit că:

– În medie, fiecare pagină a rezultatelor de căutări ale Google includ aproape două anunţuri de publicitate ale OTA. Bing depăşeşte această medie cu 4,77.

– Anunţurile făcute de OTA le depăşesc pe cele făcute brandurile hoteliere pe Google, Bing şi AOL, dar nu şi pe Google Mobile.

– 87,5% din anunţurile făcute de OTA pe Bing include brandul comercial al companiei căutate, comparativ cu 61,1% pe Google.

– Atunci când brandul cerut nu apare pe prima poziţie, OTA domină anunţul plasat primul, controlând mai mult de 50% din numărul de apariţii în motorul de căutare.

Informaţiile de referinţă sunt disponibile pe O’Rourke Hospitality.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply