Croazierele reprezintă deja 13% din vânzările totale ale turoperatorilor germani

Operatorii de turism din Germania a avut încasări în valoare estimată de 27.000 in 2015, potrivit datelor preliminare ale asociaţiei DRV. Din acest procent, 13% a corespuns produsului de croazieră, care continuă să îşi mărească prezenţa pe această piaţă.

Turoperatorii au înregistrat anul trecut o creştere a vânzărilor de croaziere de două cifre, atât de croaziere maritime cât şi de fluviale. Aşa cum am informat în ştirea Vânzările agenţiilor germane au ajuns la 24.000 de milioane de dolari în 2015, agenţiile specializate în pachete au asistat la un impuls special în vânzarea de croaziere. Deoarece creşterea rapidă a opţiunilor pentru a alege în ceea ce priveşte segmentul de croaziere necesită mai multă consiliere, agenţii pot profita de capacitatea lor de a oferi o consiliere individualizată şi calificată şi cunoştinţele sale în produse specializate.

Croazierele reprezintă deja 13% din vânzările totale ale turoperatorilor germani

DRV afirmă că agenţiile acţionează în calitate de “brokers” pentru 80% din croaziere. “Agenţiile de turism vor rămâne ca şi cel mai important canal de distribuţie”, asigură preşedintele asociaţiei, Norbert Fiebig.

Pe de altă parte, cererea mare pentru destinaţiile exotice, cu o creştere de 5% a prezentat un impuls mare pentru vânzările turoperatorilor germani. În timp ce destinaţiile de distanţă medie, cu preponderenţa ţărilor mediteraneene, au înregistrat o creştere a vanzarilor de 3%.

 

Sursă: hosteltur.com

 

 

Leave a Reply