Croazierele şi călătoriile de lungă distanţă impulsionează vânzările agenţiilor germane în 2015

Agenţiile germane estimează o performanţă excelentă a rezervărilor pentru vara 2015, subliniind tendinţa continuă de creştere a produsului de croazieră, cu o creştere de 28%, şi a vacanţelor de distanţă lungă, de 7%.

Potrivit datelor unui raport întocmit de Gfk, rezervările agenţiilor din Germania pentru următorul sezon prezintă împreună o creştere de 5%, Mediterana de Est acaparând cea mai mare cotă de piaţă, de 33,5%, prezentând o creştere de 1,2%. În timp ce, Mediterana de Vest reprezintă 26%, cu o creştere de 4%.

Produsul său de croazieră reprezintă 13% din vânzări, în ceea ce priveşte distanţa lungă acaparează 13,8%. Destinaţiile din America Centrală şi America de Sud sunt deosebit de populare. Australia a înregistrat, de asemenea, o creştere puternică, precum şi pentru Canada şi Statele Unite. În plus, Cuba Mauritius şi Thailanda reflectă creştere, în timp ce doar Africa menţine o scădere semnificativă.

America Centrală este una dintre cele mai populare destinaţii pentru călătoriile de distanţă lungă.  #shu#.

America Centrală este una dintre cele mai populare destinaţii pentru călătoriile de distanţă lungă. Imagine Shutterstock.

Un impuls pentru all inclusive

Multe destinaţii au devenit mai scumpe pentru turiştii germani din cauza slăbiciunii monedei euro. Cu toate acestea, cum turoperatorii au achiziţionat locurile înainte au putut să le menţină fără nici o creştere a preţurilor. Această situaţie produce o aşteptare pentru că să aibă loc o creştere a cererii de all inclusive pentru a evita să plăteasca mai mult în destinaţie.

Agenţiile de turism au înregistrat deja o creştere semnificativă de 12% a vacanţelor de all inclusive în anul turistic 2013-2014. În plus, aproximativ unul din două pachete de vacanţă rezervate online sunt acum all inclusiv, într-o tendinţă care este în creştere.

Pe de altă parte, vacanţele în Marea Mediterană rămân în topul listei, reprezentând 60% din cerere. Pentru vara anului 2015, germanii sunt în special înclinaţi pentru Croaţia, Cipru, Egipt şi Grecia. Aceste ţări au înregistrat o creştere de două cifre în agenţii. La rândul său, Spania rămâne destinaţia numărul unu pentru germani în termen de volum, cu o cerere  deosebit de mare pentru Insulele Baleare.

 

Călătorii independente

Germanii au făcut 88 milioane de călătorii în anul turistic 2013-2014, reprezentând o creştere de 7% faţă de anul precedent. Vacanţele în interiorul Germaniei au reprezentat 45%, cu o creştere de 9,9% a popularităţii. Majoritatea călătorilor au fost rezervate în mod independent, în timp ce unul din trei au fost organizate de către un operator.

Impulsul sectorului a fost mai mare din partea familiilor şi al tinerilor. Comparativ cu anul precedent familiile cu doi sau mai mulţi copii şi-au crescut călătoriile cu 21%, în timp ce tinerii între 14 şi 19 ani le vor creşte cu 18,8% şi cei între 20 şi 34 de ani cu 14,4%. Cu toate acestea, 71% din călătoriile făcute de persoanele peste 35 de ani.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply