Consumatorul post-Covid: solicitant, responsabil și digital

Răspândirea coronavirusului a transformat viața de zi cu zi a oamenilor, obiceiurile și modul în care consumă. De acum înainte, companiile vor trebuie să se obișnuiască cu un client mai exigent, responsabil cu mediul său și mult mai aproape de lumea digitală. Deși sectorul turistic „este cel mai sofisticat din punct de vedere tehnologic”, în conformitate cu Gloria Guevara, președinte și CEO al World Travel & Tourism Council (WTTC), ar trebui să fie vigilent, deoarece vor căuta, de asemenea, „calitate, securitate și transparență”, adaugă Federico González Tejera, CEO al Radisson Hotel Group.

 

În cadrul webinarului privind Perspectivele post-COVID în sectorul turismului, președintele WTTC a subliniat „nivelul de sofisticare utilizat în călătorii” și a declarat că din acest motiv „am creat un consumator exigent și solicitant și credem că după COVID va fi și mai mult„.

 

Datorită necesității de a evita contactul personal și de a avansa în problemele de securitate a sănătății, „agenda de digitalizare se accelerează atunci va fi o accelerare”, susține el.

 

„Dacă după 11 septembrie am înregistrat progrese în utilizarea biometriei în aeroporturi și în mișcare mai ușoară, cred că consumatorii vor aștepta asta și ceva mai mult: utilizarea tehnologiei pentru check-in, pentru a avea informații disponibile în palma mâinii și vor aștepta, de asemenea, sprijinul experților de călătorii, în special la început”, spune Guevara. 

 

Desi consideră că, odată ce vor exista vaccinuri, va exista o liniște sufletească pentru călători „și s-ar putea să nu folosească măștile”, ceea ce se va întâmpla este că „vor aștepta o experiență standard, sigură și de calitate”. 

 

Federico González Tejera a fost de acord când a subliniat că consumatorul post-COVID „va solicita de la noi, de la orice unitate la care merge, securitate, informații, claritate și mai presus de toate standardele de dezinfectare, curățenie și igienă. Ne vor cere certificate noi, multe informații, securitate și transparență”.

 

Dar nu numai asta, un alt „element important” de care ar trebui să țină cont angajatorii este acela că „consumatorul va cere flexibilitate și o varietate de servicii”

 

„Când vorbim despre tipul de mic dejun sau experiența la hotel, nu va fi una singură. Până acum existau mai multe tipuri de camere, dar o singură experiența în tipul de mic dejun sau de room service, iar acum va trebui să integrăm mai multe tipuri, inclusiv de curățenie. Astăzi se dezvoltă experiențe în care se poate garanta că nimeni nu a intrat sau a atins camera în 24 de ore; sau că poți intra și verifica bucătăria”, a detaliat el. 

 

După această criză, spune Luis Maroto, CEO al Amadeus, va fi necesară „confruntarea cu o mai mare segmentare și personalizare a călătorului”. 

 

Pentru Maroto vor exista „diferite solictări, pentru transparență, personalizarea ofertei, flexibilitate mai mare a acestei oferte pentru a permite modificări și anulări, probleme care apar în timpul acestei crize s-au dovedit a fi importante” și pentru a răspunde, va fi necesară „căutarea de sinergii, o segmentare mai bună și să găsim o valoare adăugată în serviciul pe care îl oferim și, ca urmare, utilizarea tehnologiei va fi mai mare „, deși el clarifică că aceasta nu este nouă, ci mai degrabă o accelerare a ceea ce se producea”. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.