Compania mamă a lui Booking a încheiat anul 2015 cu venituri de 2.336 mil. €

Grupul Priceline, compania mamă a agentiei Booking.com, a făcut un profit de 2.551 de milioane de dolari (2.326 milioane de dolari) în 2015, ceea ce reprezintă o creştere de 5,3% comparativ cu cele 2.421 milioane de dolari (2.207 de milioane de euro) de anul precedent.

Cifra de afaceri totală a grupului a ajuns la 9.223 milioane de dolari (8.406 milioane de euro), înregistrând o creştere de 9,2% de la 8.441 milioane de dolari  (7.693 milioane de dolari).

În al patrulea trimestru câştigurile au totalizat 504 milioane de dolari (459 milioane de euro) , cu 11,7% mai mult decât faţă de cele 451 milioane de dolari (411 milioane de euro) din aceeaşi perioadă a anului trecut.

Darren Huston.

Darren Huston.

Veniturile totale ale semestrului au totalizat 1.999 milioane de dolari (1.822 milioane de euro), arătând o creştere de 8,6%, comparativ cu cele 1.840 milioane de dolari (1.677 milioane de euro) în 2014.

Preşedintele şi CEO-ul Priceline, Darren Houston, a declarat că anul 2015 s-a încheiat “cu o creştere puternică în al patrulea trimestru, înregistrând o accelerare a creşterii nopţilor de hotel rezervate”. El adaugă că, în general, afacerea noastră de cazare a înregistrat 99 milioane de nopţi de hotel  în al patrulea trimestru, cu 27% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.

De asemenea, el subliniază că în cazul rezervărilor internaţionale acestea au fost peste medie, cu o creştere de 29%, în timp ce profitul brut a crescut cu 23%. El a semnalat şi că filiala sa Booking îşi exitinde în continuare oferta şi inovând cu 850.000 de hoteluri şi alte unităţi de cazare în 220 de ţări, ceea ce a însemnat o creştere de 34% în ultimul an.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply