Clasamentul celor mai populare 10 branduri hoteliere de lux în 2015

Ritz-Carlton, deținut de gigantul hotelier Marriott International, ocupă primul loc în clasamentul celor mai populare 10 branduri de lux în 2015 întocmit de firma de consultanță britanică Luxury Branding, specializată în piața de lux. Cu toate acestea, surprinde că în clasament nu sunt incluse unele branduri consolidate în acest segment, cum ar fi Four Seasons Hotels & Resorts

Acest clasament, cu rezultate neașteptate în unele cazuri, pe baza unei analize independente a comentariilor a 2,25 milioane de călători în TripAdvisor, cel mai mare site de recenzii cu 375 milioane de viiztatori unici lunar, care evaluează pese 950.000 de hoteluri și alte tipuri de cazare din întreaga lume. Iată principalele concluzii:

– Ritz-Carlton se află pe prima poziție cu o largă marjă față de cel aflat pe locul al doilea, deosebit de impresionant având în rețeaua sa mare de 90 de hoteluri și 40.000 de angajați în întreaga lume.

– Branduri de lux „tradiționale” cum ar fi Oberoi Hotels & ResortsRaffles Hotels & Resorts și Shangri-La Hotels & Resorts domină topul 10. Aceste branduri clasice, în general, surclasează altele mai puțin conservatoare ca Firmdale, Edition Hotels și Andaz. Așa-numitele branduri lifestyle, inclusiv Morgans Hotel Group și W Hotels, cad poziții pentru a dispărea din top 50.

– Surprinde, de asemenea, că unele branduri consolidate și cunoscute pe piață să nu apară în acest top 10, cum ar fi Four Seasons Hotels & Resorts (13), The Peninsula Hotels (20), St. Regis (26) și Waldorf Astoria Hotels & Resorts (50).

Ritz-Carlton, ocupă primul loc în clasamentul celor mai populare 10 branduri de lux în 2015 întocmit de firma de consultanță britanică Luxury Branding #shu#.
Ritz-Carlton, ocupă primul loc în clasamentul celor mai populare 10 branduri de lux în 2015 întocmit de firma de consultanță britanică Luxury Branding. Imagine Shutterstock.

Studiul, unul dintre cele mai complete realizate despre acest segment, arată că rețelele sociale și comercializarea pe Internet continuă să revoluționeze rolul consumatorilor în aprecierea imaginii de marcă, chiar și pe piața de lux.

În acest sens, Pier Schimdt, fondatorul Luxury Branding, a subliniat faptul că „sectorul hotelurilor de lux, care în mod tradițional era clasificat de organizațiile din industrie, operatorii de turism și publicațiile specializate, se democratizează cu consolidarea TripAdvisor, și alte site-uri similare, care permit utilizatorilor să acționeze în calitate de critici și comentatori în timp real”.

Schimdt a subliniat faptul că, în pofida perceptiei care există în industrie cum că clienții din piața de lux nu scriu comentarii sau nu participă pe rețelele sociale, este clar că turiștii nativi digitali au încredere atât în propiile experiențe, cât și în cele ale familiei și prietenilor atunci când iau decizii cu privire la brand.

Brandurile de lux care urmează tendința comentariilor utilizatorilor și răspund la ele în mod atent și consecvent, mai degrabă decât impulsiv, pot construi o loialitate mai mare față de brand și transparentă în rândul clienților care se conectează astăzi la rețelele sociale, care se conectează astăzi la rețele și chiar la cele potențiale în viitor.

Acesta este topul 10 al celor mai populare branduri hoteliere de lux din lume în 2015:

  1. The Ritz-Carlton
  2. Oberoi Hotels & Resorts
  3. Raffles Hotels & Resorts
  4. Langham Hotels & Resorts
  5. Rocco Forte Hotels
  6. Dorchester Collection
  7. Capella Hotels & Resorts
  8. Park Hyatt
  9. Shangri-La Hotels & Resorts
  10. Armani Hotels & Resorts

 

Informația de referință este disponibilă pe Hotelmarketing.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.