City cards devin la modă în Europa

Principalele destinaţii urbane din Europa au vândut în 2013 un total de 2,7 milioane de city cards sau carduri turistice de reduceri pentru transport, magazine, muzee, restaurante, etc. Prin European Cities Marketing (ECM), asociaţia de birouri de turism a oraşelor europene, s-a lansat “We love City Cards”, o nouă platformă pentru promovarea în comun a acestui produs. 

Şi, potrivit unui raport al ECM, city cards pot contribui decisiv la îmbunătăţirea experienţei şi nivelurile de satisfacţie a călătorilor care vizitează oraşul.

“Sentimentul de securitate, ospitalitate şi relaţia calitate-preţ sunt elemente-cheie în percepţia destinaţiei deoarece vizitatorii asociază conceptul de “valoare” experienţei integrale, şi nu doar de preţul de lucruri concrete. Şi, acest lucru este exact ceea ce încearcă să ofere city cards”, explică Olivier Occelli, care a prezidat City Cards Knowledge Group al ECM.

Acest departament al ECM a investigat cum să îmbunătăţească strategia de marketing a city cards, cu scopul de a le adapta mai bine noilor obiceiuri de planificare a călătoriilor, din ce in mai legate de internet.

City cards devin la modă în Europa

Astfel, s-a născut proiectul “We love City Cards” în care participă 43 de oraşe din 23 de ţări. Acesta este un brand un comun pentru a promova cardurile oraşului prin site-ul welovecitycards.com, Facebook, campanii pe reţelele sociale, etc.

Pentru moment, oraşele care participă în acest proiect sunt: Amsterdam, Antwerp, Barcelona, Belfast, Bergen, Berlin, Bordeux, Bratislava, Bruges, Bruxelles, Budapesta, Copenhaga, Dijon, Dublin, Genova, Ghante, Gothenburg, Hamburg, Helsinki, Innsburck, Cracovia, Lisabona, Ljubljana, Londra, Lyon, Nantes, Nisa, Nuremberg, Oslo, Paris, Praga, Reykjavik, Sankt Petesburg, Split, Stockholm, Stuttgart, Talinn, Turku, Valencia, Viena, Zagreb, Zaragoza şi Zurich.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply