Cinci tendinţe de piaţă în hotelurile boutique

Deşi segmentul de hoteluri boutique şi lifestyle au fost întotdeauna greu de definit, un grup de experţi la a 27-a conferinţa anuală a Hunter Hotel au făcut o reevaluare a domeniului lor de sus până jos. Pentru ei hotelurile de tip boutique sunt unice în stilul lor, concentrate pe design, independente sau asociate la un mic sistem de brand, şi cu între 40 şi 300 de camere. Brandurile lifestyle sunt produse în regim de franciză, care se adaptează pentru a reflecta tendinţele actuale.

Iată cinci elemente cheie rezultate din sesiunea ‘A deţine şi a opera hoteluri boutique şi lifestyle’.

1. – Clienţii doresc ceea ce doresc

Deşi clienţii pot varia la fel de mult ca şi varietatea ofertei din acest segment, ei împărtăşesc cu siguranţă unele caracteristici, aşa cum a menţionat Heather Balsley, prim-vicepreşedinte al managementului de brand al InterContinental Hotels Group pentru America. “Cei mai mulţi dintre ei caută o experienţă distinctivă şi unică din punct de vedere local pe această piaţă”.

Pentru Craig Greenberg, preşedinte al 21c Museum Hotels, ceea ce este unic este exprimat prin design. “Oamenii caută experienţe unice, un design bun, fie că este vorba de un brand mare sau nu. Nimeni nu mai vrea să se cazeze într-o cameră urâtă. Dacă toate brandurile şi toate hotelurile nu încep să se concentreze pe aceste lucruri, cred că pe termen lung se vor confrunta cu provocări”.

A face corespondenţa între boutique şi milennial este incorect, potrivit lui Greenberg. În acest sens, un client de acest tip nu trebuie să fie cool sau modern. “Hotelurile noastre sunt într-adevăr muzee de artă contemporană, dar aproape nici unul dintre clienţii noştri este artist. De obicei, ei sunt oameni de afaceri care caută ceva diferit în timpul sejurului lor”.

2. – Locaţia nu este atât de importantă

Participanţii la dezbatere au fost de acord ca atât hotelurile boutique cât şi cele lifestyle pot prosperă mai departe de centrul oraşelor, dar trebuie să se afle în zone active, vibrante şi să profite de ceea ce este mai bun din mediul din jurul lor.

“Termenul de autenticitate este intim legat de acest segment. Nu cred că poţi crea un hotel boutique adevărat fără să incorporezi componentele din jurul tău”, a explicat Michael W. Tall, preşedinte şi COO al Charlestowne Hotels. “De aceea reprezintă partea boutique din această industrie, pentru că vorbeste de locaţia ta. Acesta îţi oferă capacitatea de a oferi experienţe care nu ar putea fi obţinute altfel”.

Clienţii doresc să fie aproape de activitate, de restaurantele cool sau de oferta artistică, culturală şi de magazine, au afirmat vorbitorii. În mod similar, hotelurile au nevoie de un mediu înfloritor pentru a atrage atenţia localnicilor, mai ales dacă alimentele şi băuturile sunt o parte importantă din concept, a spus Greenberg.

Clienţii trebuie să te găsească, dar şi publicul local, care trebuie să fie o parte importantă din clientela hotelului tău, atât când este vorba de alimente şi băuturi cât şi în zonele comune”, a spus Jean Smith, vicepreşedinte de hoteluri lifestyle la McKibbon Hotel Management.

Cea mai bună locaţie poate deveni nimic fără propietarul său operatorul adecvat, a recunoscut Balsley. “Ceea ce am învăţat cu lansarea a Hotel Indigo este că, chiar cu cea mai bună locaţie, fără propietatea adecvată şi fără angajamentul şi înţelegerea de care are nevoie pentru a oferi nu doar un design unic, ci şi o cultura a serviciului unică, nu vei avea succes”.

3. – A interacţiona cu ceilalţi şi tehnologia contează

Barurile de pe acoperiă sunt la modă şi cele mai bune hoteluri boutique, potrivit lui Tall, se diferenţiază prin design, serviciu şi numărul de puncte cheie de vânzare exlusiviste. Tehnologia este unul dintre ele, afirmă Smith.

Unele dintre cele mai importante branduri maximalizează inovarea, dar potrivit lui Smith hotelurile boutique sunt de obicei capabile să facă acest lucru mai bine. Progrese, cum ar fi intrarea fără cheie oferă clienţilor controlul, dar nu ar trebui să diminueze experienţele personale. Dacă este aplicată corect, tehnologia ar trebui să îmbunătăţească chiar şi aceste experienţe şi să permită hotelierilor să ofere mai multe posibilităţi, mai mult control şi sejururi mai personalizate.

Greenberg a subliniat importanţa de a crea spaţii publice vibrante, transformând lobby-ul într-un loc de întâlnire. În acest sens, Balsley a admis că este ceva în care au intrat marile lanţuri şi este acum “în avangardă la toate brandurile”.

Clientul hotelurilor boutique şi lifestyle caută o experienţă distinctivă şi unică pentru această piaţă.  #shu#

Clientul hotelurilor boutique şi lifestyle caută o experienţă distinctivă şi unică pentru această piaţă. Imagine Shutterstock.

Dar merge mai departe: “există ceva care înca nu a fost adoptat şi care cred că în curând va fi, şi acest lucru consistă în mici retuşuri în acea experienţă care va face ca clientul să zâmbească, să râdă, creându-se un moment de neuitat. Acestea sunt micile detalii care crează o mare diferenţă şi care nu costă mult”.

4. – Distribuţia s-a democratizat

Distribuţia hotelieră era înainte de a fi jocul marilor branduri, dar Internet a democratizat acest proces, dar asta nu înseamnă că toţi îl utilizează cum ar trebui, a avertizat Tall. “Este modul de utilizare a sistemului de distribuţie şi cine sunt partenerii tăi ceea ce îţi asigură o mentinere a costurilor de rezervare la cel mai mic nivel posibil”.

Pentru Tall, distribuţia este mai eficientă atunci când sunt făcute fără constrângerile impuse de monitorizarea brandului. “Noi nu avem încredere în branduri pentru asta. Noi ne putem mişca imediat pentru a schimba tarifele. Ştim unde sunt marjele noastre. Noi putem să deschidem sau să închidem canale, nu suntem prinşi în contracte naţionale”.

Dar nu toţi operatorii independenţi de hoteluri boutique au atât de mult succes, a spus Greenberg. “Există mari diferenţe chiar şi în această nişă a industriei noastre. Există unele hoteluri independente care depind în mare măsură de OTA. La cealaltă extremă sunt cei care sunt ca noi. Avem patru hoteluri, suntem foarte mici. Dependenţa noastră de OTA este de doar o cifră”.

5. – Interesul instituţiilor financiare a revenit

Instituţiile financiare obişnuiau să fugă atunci când un investitor caută finanţarea datoriei pentru un hotel independent, aşa cum a subliniat Tall, dar nu mai este cazul. “Avem nevoie încă de multă formare, dar cred că se observă un potenţial imens. Există un risc/recompensă, dar este aşa”. “S-a parcurs un drum lung”, a comentat el cu privire la percepţiile pe care le au instituţiile despre segmentul boutique.

 

Articolul de referinţă este disponibil pe HotelNewsNow.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply