Cinci tendinţe de marketing hotelier online de luat în considerare în 2015

Multe noi evoluţii în reţelele sociale şi marketing online nu vor avea niciodată succes, dar iată cinci care pot avea un impact în afacerea hotelieră în 2015. În fiecare zi apare ceva nou în aceste domenii: multe vor dispărea fără urmă, în timp ce altele rămân ca produse sau nişe de piaţă. Prin urmare, este dificil pentru specialiştii de marketing să ştie unde trebuie să-şi concentreze energia, aşa că iată câteva idei.

5. Vânzarea directă ajunge pe reţelele sociale

Unul dintre dezavantaje ale cunoscutelor site-urilor occidentale este necesitatea de a face legătura cu o altă pagină pentru a face vânzarea. Anul trecut, însă, atât Facebook cât şi Twitter au făcut saltul de testare a butoanelor de cumpărare pentru lansarea sa comercială în 2015. Facebook a testat conţinut sponsorizat cu unele campanii din Statele Unite în luna iulie, în timp ce în septembrie Twitter a spus că va introduce tweets pentru companiile selectate.

A avea acest apel direct la acţiune către consumatori va fi popular printre vânzători, dar va necesita o schimbare în modul în care conturile sociale sunt gestionate. Cu toate acestea, dacă ai nevoie de dovezi că se va ajunge la acest lucru, se întamplă deja în Asia, unde aplicaţiile de mesagerie instant, cum ar fi WeChat permit deja realizarea de plăţi.

4. Eliminarea barierilor lingvistice

Internetul este marele conector de oameni, dar nu toată lumea vorbeşte aceeaşi limbă. A lucra pentru a rezolva această bariera lingvistică este scump, dar se pare că în acest an noi instrumente sunt pregătite pentru a umple acest gol. Anul trecut Skype a început testarea unui instrument de traducere a vocii în timp real, care poate fi utilizată în apeluri simultane. În luna ianuarie, Google a lansat o nouă versiune a popularei aplicaţii Google Translate, care include o opţiune similară bidirecţională de a interpreta voci. Noua aplicaţie Google oferă, de asemenea, o funcţie care permite prin focalizarea camerei telefonului pe un semn traducerea conţinutului sau pe ecranul telefonului mobil în limba ta. Ambele aplicaţii sunt departe de a fi perfecte, dar pot fi deja utilizate şi ar trebui să se îmbunătăţească pe măsură ce primeşte date de la utilizator.

Specialiştii din sector vor trebui să acorde atenţie noilor opţiuni de plată, tehnologiei wearable, Internetului Tuturor Lucrurilor şi noile reţele sociale. #shu#

Specialiştii din sector vor trebui să acorde atenţie noilor opţiuni de plată, tehnologiei wearable, Internetului Tuturor Lucrurilor şi noile reţele sociale. Imagine Shutterstock.

 

3. Proliferarea opţiunilor de plată

În timp ce barierele lingvistice sunt demontate apar altele noi în plăţile on-line. La început au fost cardurile de credit, apoi PayPal şi după Bitcoin. Anul acesta vor exista, de asemenea, modele de plată ca Apple Pay, pe lângă prezenţa de produse pe reţelele sociale, adăugand o comeplexitate mai mare. Snapchat a incorporat deja un sistem de plată numit SnapCash care permite utilizatorilor, cel puţin în Statele Unite, să trimită bani între ei cu un singur mesaj. Între timp, experţii care au observat îndeaproape aplicaţia de Messenger a lui Facebook au descoperit caracteristici ascunse pentru a sprijini opţiunea de plată a acestei reţele sociale. Acest lucru ar putea facilita plăţile pentru consumatori, dar ar putea complica viaţa companiilor. Pe partea pozitivă, însă, primii care o vor adopta ar putea câştigă un avantaj competitiv. La urma urmei, compania care permite oamenilor să plătească prin orice mijloc va putea face afaceri cu usurinţă.

2. Wearables şi Internetul Tuturor Lucrurilor

Acest lucru este controversat şi unele persoane încă mai cred că este prea devreme, dar dacă vorbeşti suficient despre ceve este posibil să se întâmple. Noile wearables, cum ar fi ochelarii inteligenţi şi Internetul Tuturor Lucrurilor, cum ar fi automatizarea casei şi alte aparate încep să interacţioneze mai mult cu reţelele sociale. Sistemele de automatizare ca Google’s Nest interacţionează deja cu aplicaţiile mobile în smartphone-uri, tablete şi chiar maşini, automatizând acţiuni cum ar fi reglarea temperaturii camerei pe măsură ce ocupantul se apropie. Dispozitivele de fitness, încuietori, lumini şi aparatele conectate la internet vor contribui la implementarea acestor tendinţe.

1. Apariţia de noi reţele sociale

Vor apărea noi reţele sociale, dar provocarea constă în identificarea celor care vor fi câştigătoare, care este rareori evident. Revenind la anul 2006, cine s-ar fi gândit căTwitter ar putea deveni un nume familiar. Noii sosiţi par la fel de puţin promităţori. Ello, de exemplu, nu va accepta publicitate; Tsu împarte veniturile din publicitate cu utilizatorii, dar le permite doar o postare pe zi, provocând modelele tipice de marketing. Brandurile trebuie să fie precaute cu privire la pe care dintre reţele sociale se vor concentra şi s-ar putea spune că au deja multe de făcut, dar acest lucru nu este un motiv să se complacă cu ce fac.

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Eye for Travel.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply