Cele cinci profiluri de turişti chinezi

Raportul China International Travel Monitor, publicat de Hotels.com, stabileşte cinci tipologii de călătorii din ṭara orientală pentru ca oferta să încerce să se adapteze fiecăruia dintre ei:  exploratori, conectori, căutători de experienṭe, capricioşi şi căutători de plăcere.

China este piaṭa care cheltuie cel mai mult pe turism şi are, de asemenea, un mare potenṭial de creştere, deoarece doar 5% din cei aproape 1.4 miliarde de cetăṭeni chinezi dispun în prezent de paşapoarte.

Aceasta este una dintre principalele concluzii ale studiului, care, pentru a cincea ediṭie a folosit programul Ipsos, firma de cercetare de piaṭă, care în luna mai a anului 2016 a realizat un sondaj pe un eşantion de 3.000 de călători chinezi. Pentru a completa aceste date, Hotels.com a realizat un sondaj global în rândul celor 5.000 de parteneri şi furnizori de cazare.

De la publicarea primei ediṭii a acestui raport a fost constată o schimbare majoră, confirmată de comentariile hotelierilor. Astfel, există o îmbunătăṭire pentru a vorbi limba engleză, în căutarea unei relaṭii mai bune între calitate şi preṭ, nişte aşteptări din ce în ce mai mari şi cerinṭe mai exigente.

Cele cinci profiluri de turişti chinezi

Cele cinci profiluri de turişti chinezi

“Percepṭiile cum că turiştii chinezi doresc micul dejun chinez şi traducerile în mandarin sunt vechi. Studiile noastre arată că industria trebuie să facă progrese decisive în dezvoltarea de produse noi şi strategii de marketing pentru călătorul chinez de astăzi, care este în ziua de azi mult mai sofisticat”, afirmă Abhiram Crowdhry, vicepreşedinte şi director general pentru Asia şi Pacific al Hotels.com.

Directorul încurajează hotelierii să evite adoptarea criteriului universal pentru a atrage aceşti turişti. În acest sens, Chinese International Travel Monitor distinge cinci tipuri de călători chinezi:

Exploratorii (25%): Născuṭi în anii 60 y 70, sunt inovativi şi optimişti, le place să înveṭe şi să exploreze şi să planifice excursiile lor până la ultimul detaliu.

Conectori prudenṭi (25%): Născuṭi la aceleaşi date, provin din oraşe secundare şi sunt persoane responsabile, de familie, care călătoresc pentru a petrece timp cu cei dragi. Ei preferă hotelurile sigure şi familiale.

Căutătorii de experienṭe (17%): S-a u născut anii între anii 80 şi 90 şi provin, în general, din principalele orase. Ei preferă hoteluri elegante şi sfaturi profesionale pentru a te bucura de activităṭile culturale locale. ei călătoresc pentru a-şi îmbogăṭi experienṭa şi sunt independenṭi şi ambiṭioşi.

Capricioşi (12%): Tot din anii 80, călătoresc pentru a-şi oferi o plăcere şi îşi demonstrează puterea. Ei tind să se cazeze în hoteluri cu un număr de stele mare şi să meargă în excursii locale.

Căutătorii de plăcere (12%): Milenienii născuṭi în anii 90 şi, spre deosebire de alte grupuri, este un grup cu mai multe femei decât bărbaṭi. ei arată un mare interes pentru estetică şi călătoresc din plăcere, căutând cazare cu o valoare bună pentru bani.

Potrivit concluziilor acestui studiu, Chowdry afirmă că “anticipăm că tipul de călător chinez cu cel mai mare potenṭial de creştere sunt căutătorii de experienṭe, deoarece sunt milenialii cu cele mai multe cheltuieli pe călătorii înregistrate, care pot ajunge la 474 de dolari pe zi”.

Milenialii chinezi au cheltuit 27% din veniturile lor pe călătorii, potritiv sondajului, şi reprezintă cea mai mare parte a tuturor călători analizaṭi. Pe de altă parte, se observă că membrii acestui grup au crescut cu 12%, un procent uşor mai mare decât creşterea medie a numărului total de oaspeṭi chinezi, care reprezintă 11%.

Dintre cele mai apreciate servicii într-un hotel, iasă în evidenṭă WiFi-ul gratuit. În acest sens, cercetarea evidenṭiază faptul că 45% dintre hotelurile intervievate oferă conexiune fără fir şi 46% intenṭionează să o introducă.

Pe de altă parte, 15% dintre hotelieri oferă deja ghiduri turistice / călătorii traduse în limba lor, iar 16% intenṭionează să facă acest lucru, dar doar 8% oferă în prezent un ceainic, un serviciu foarte utilizat în obiceiurile acestui client, şi 34% intenṭionează să o introducă.

 

Rezerva

Reṭelele sociale percepute ca surse de informaṭii despre călătorii au crescut cu 6% anul trecut. În momentul rezervării vacanṭei lor, doar 10% utilizează agenṭiile de turism convenṭionale, în timp ce 74% utilizează agenṭiile online. Peste 62% din rezervări au fost efectuate prin intermediul unui dispozitiv mobil. Achiziṭionarea de călătorii prin intermediul mobilului a înregistrat o creştere de 10%, comparativ cu sondajul de anul precedent.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply