Cinci metode pentru a creşte RevPar-ul

Una dintre cele mai frecvente probleme cu care se confruntă hotelierii este modul de a creşte RevPar-ul (venitul pe cameră disponibilă). Jesper Johansen, director de Revenue la Michel’s & Taylor Managed Hotel, oferă soluţii dovedite în mod corespunzător la această veche preocupare.

Metoda 1: În ciuda faptului că este considerată ca o a doua clasă pentru cei mai moderni lideri în revenue, adoptarea restricţiilor privind durata şederii (LOS, iniţialele în engleză) este în continuare cea mai eficientă strategie pentru a creşte venitul pe cameră. Pentru a face această strategie mai eficientă, Johansen propune ca aceasta să se aplice prin nivelurile de tarifare sau segmentare a pieţei. Cu toate acestea, el recunoaşte că pentru a o “pune în aplicare este necesar ca hotelurile să înţeleagă corect tiparele de rezervare“.

Metoda 2: Utilizarea unuia dintre multele instrumente de benchmarking ale industriei hoteliere, să înţeleagă care este poziţia sa curentă pe piaţă. Utilizarea acestor date pentru a identifica dacă există oportunităţi atât de volum cât şi de modificări ale tarifelor.

 Johansen sugerează, de asemenea, că ar trebui utilizat un instrument de benchmarking al industriei hoteliere. #shu#

Johansen sugerează, de asemenea, că ar trebui utilizat un instrument de benchmarking al industriei hoteliere. Imagine Shutterstock.

Metoda 3: Hotelurile care au tendinţa de a oferi o varietate de diferite tipuri de cameră pot beneficia des de revizuirea suplimentelor adiţionale pentru care pot propune puncte de preţuri mai mari. Făcând acest lucru pot creşte venitul cu un imact nul sau redus asupra volumului upgrade-urilor plătite. În alte cazuri, pot reduce diferenţa de preţ dintre tipurile de camere, mărind volumul la un nivel superior. Prin măsurarea RevPar-ului în funcţie de tipul de cameră al hotelului veţi putea cunoaşte succesul acestor modificări de suplemente.

Metoda 4: Revizuirea unui tip de cameră şi aspectele sale, de exemplu vizitele, un balcon sau un jacuzzi, pot permite hotelului să introducă noi niveluri de tipuri de cameră dintr-o categorie deja definită, şi ca urmare, să perceapă o taxă.

Metoda 5: Prin creşterea ofertei, care include, de exemplu, accesul la lounge-ul executiv sau la solarium, un hotel poate creşte valoarea percepută de către client. Astfel, acesta are o mare oportunitate de a creşte tarifele în diferite segmente de piaţă.

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Hospitality Net.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply