Cheile prezenţei hotelurilor şi lanţurilor în topul 5 al reţelelor sociale

Facebook a venit primul şi toţi am pătruns încet într-o nouă realitate socială. Apoi a venit Twitter, care rapid s-a arătat ca un mediu esenţial pentru a-ţi face auzit mesajul. Acum, apar multe canale noi în fiecare zi că hotelierii se întreabă care sunt cele mai importante şi în care trebuie să fi prezent pentru a fideliza clientul.

Dacă a fi activ pe reţelele sociale este important pentru toate sectoarele, mai ales pentru cel hotelier, deoarece aceste canale au o capacitate de propagare imensă: cei care alcătuiesc top 5 (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn şi Instagram) totalizează mai mult de 2.500 de milioane de utilizatori.

Cu cumpărătorii care accesează din ce în ce mai mult aceste reţele pentru fazele de inspiraţie, căutare şi chiar rezervare, este mai important ca niciodată să se asigure că hotelul comunică cu călătorii într-o mare varietate a acestor canale.

Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn şiGoogle totalizează mai mult de 2.500 de milioane de utilizatori.  #shu#

Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn şi Google totalizează mai mult de 2.500 de milioane de utilizatori. Imagine Shutterstock.

 

Iată câteva sfaturi uşoare pentru a cunoaşte cele mai importante compenente pentru a avea un profil de succes pe Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn şi Google+.

 

Facebook

– Arată personalitatea. Lasă că povestea unică al hotelului tău să iasă în evidenţă, atunci când scrii pe profilul tău, şi crează propia ta voce atunci când comunici cu clienţii.

– Profitaţi de aplicaţiile multimedia ale Facebook, care permit clienţilor potenţial să facă rezervări directe, să facă tururi virtuale, să obţina promoţii speciale şi mai mult. Aplicaţiile pot fi instalate uşor şi adaptate la fiecare hotel.

– Verifică fişa ta de Facebook, pentru că această reţea socială îţi dă acces la multe metrici cu privire la modul în care s-au comportat postările tale, caracteristicile demografice ale audienţei tale, cel mai bun moment pentru a publica un post şi mai mult. Alocă timp în fiecare săptămână pentru a verifica ceea ce funcţionează cu publicul şi ce nu.

 

Twitter

– Utilizează fotografii şi videouri în tweets-urile tale, ceea ce va face să fie cu 35% si 28%, respectiv, mai retweeted. Cu noul design al Twitter, fotografiile şi video-urile sunt afişate mult mai mari decât înainte şi mai vizibil, aşa că profită şi publică pe Twitter fotografii şi videouri impresionante ale hotelului.

– Utilizează hashtag-uri. Studiile arată, de asemenea, că tweet-urile cu ele primesc în medie cu 16 mai multe retweets şi favorits. Puteţi utiliza hashtag-urile în diferite moduri, de exemplu, prin crearea unuia cu numele hotelului tău pentru a ajuta clienţii să găsească evenimente realizate în instalaţiile sale, sau a vedea ce ai de oferit, în plus faţă de a ajuta hashtag-urile mai generale care identifică destinaţia în care se află hotelul său segmentul de activitate pentru a ajunge la un public mai larg, inclusiv călătorii care nu caută neapărat hotelul tău, dar acare astfel pot citi tweet-urile tale şi îl poţi fideliza.

– Arată personalitatea cu tweet-uri atractive şi convingătoare. Acesta este momentul de a utiliza umorul şi a fi mai personal.

 

Instagram

– Urcă fotografii care reprezintă istoria hotelului tău. Instagram este o bună platformă pentru a arăta serviciilor unice ale hotelului şi a instalaţiilor sale ale comparatoarele de călătorii. Publică o varietate mare de fotografii şi videouri care să le “vorbească”, de la fotografii de mâncare la peisaje majestuoase. Fii unic şi experimentează cu conţinutul de fotografii, deoarece v apărea în albumele tale.

– Aminteşte-ţi să partajezi conţinut generat de utilizatori. A partaja fotografii ale clienţilor este un excelent mod de a adăuga mai mult conţinut albumului de pe Instagram cu hotelul tău. Etichetează clienţii în imaginle tale pentru ca ei să ştie că le-ai partajat şi să le mulţumesti că fac fotografii atât de bune fotografii, deoarece de multe ori ei sunt cei mai buni clienţi ai tăi şi a le arăta recunoştinta pe Intagram este o modalitate bună de a menţine relaţiile cu clienţii importanţi.

– Crează concursuri pentru fanii tăi, deoarece acestea sunt o modalitate bună şi de a-i menţine loiali pe cei vechi. Cu fani încărcând fotografii şi etichetandu-i cu numele hotelului tău şi un hashtag unic al concursului, poţi genera o distribuţie generalizată a conţinutului hotelului.

 

LinkedIn

– Păstrează-l mai concentrat pe afacere. Oamenii, în general, nu se aşteaptă să găsească o pagină a LinkedIn pentru fiecare hotel al unui lanţ, nici nu doresc actualizări şi postări din punctul de vedere al întregii companii cu privire la brand sau în numele hotelului sau pe o singură pagină. Ca ambasador al brandului are poveşti despre hotelurile proeminente, dezvăluind trăsăturile care reprezintă cel mai bine ADN-ul brandului. Subliniază evenimentele interesate pentru grupurile speciale care au avut loc în hotel, evenimente private şi interviuri video cu directorii companiei, pentru că sunt cele mai populare conţinuturi.

– Publică materialul care are cele mai multe şanse de a fi partajat în reţelele tale de audienţă. Înainte de a publica un post, întreabă-te dacă este util său interesant cu această actualizare.

– Tratează pagina ta de LinkedIn în mod diferit a reţelelor sociale atunci când au publicat actualizări. LinkedIn este locul unde profesionişti se întâlnesc pentru a face networking şi a face schimb de informaţii relevante pentru industrie. Are un mediu a afaceri serios, iar postările tale trebuie să reflecte acest lucru.

 

Google+

– Compensează dacă urci un material bun. Fotografiile de pe Google+ primesc cea mai bună fidelizare dintre toate reţelele. Aproximativ jumătate din postările care conţin fotografii primesc mai mult feedback (+1, comentarii şi sunt partajate) dintre tot conţinutul postat pe Google+. Nu există nici o modalitate mai bună de a spune povestea hotelului tău decât cu un conţinut bogat din punct de vedere vizual, pentru că 93% din oameni spun ăa acest factor influenţează cel mai mult deciziile lor de cumpărare. Adaugă fotografii care să acopere toate aspectele poveştii hotelului tău incluzând, dar fără a se limita la aceasta, camerele, restaurantele, lobby-uri, business centers şi chiar atractive locale interesante.

– Succesul tău nu se bazează doar pe fanii tăi. Paginile Google+ includ măsurător de vizite care te informează de câte a primit profilul tău. Este important să-ţi dai seama că numărul fanilor nu este echivalent cu cel al vizitatorilor. Pentru că povestea hotelului tau să fie partajată pe site, vrei o realitate reală, nu doar că pagina ta să fie vizitată.

– Transformă fotografiile tale într-o broşură digitală. Prin sortarea fotografiilor tale în albume poţi prezenta diferite servicii ale hotelului ca o broşură şi a arăta numeroase poveşti pe care hotelul oferă cumpărătorilor de călătorii.

În cele din urmă, blogul Leonardo ne aminteşte că conţinuturile noastre au potenţialul de a ajunge la milioane de cumpărători din întreaga lume dacă punem cantitatea corectă de timp şi efort în campaniile de pe reţelele sociale. Social media este puternică, aşa că trebuie să utilizeze în mod strategic pentru a distribui mesajele adecvate adresate celei mai mari audienţe posibil pentru a extinde o rază de acţiune a hotelului nostru.

Şi o a şasea reţea, pentru că Pinterest este un canal de bază în strategia de marketing online.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply