Cheia succesului pe reţelele sociale: produse care pot fi partajate

Millennials, mai mult decât oricare dintre generaţiile anterioare, caută un mediu autentic, original şi “social media friendly” în călătoriile sale. Prin urmare, cheia succesului marketingului online, în special pe reţelele sociale, constă în a avea produse care pot fi partajate, potrivit experţilor. Nu este surprinzător că hotelurile au transformat selfie-urile în experienţa de vacanţă şi promovare, aşa cum am informat în alt articol.

Hotelurile din întreaga lume sunt conştiente de importanţa reţelelor sociale, importanţă care va continua să crească. O altă tendinţă în creştere este acea de a te lăuda pe comunităţi ca FacebookTwitter sau Forsquare. Practic, oamenii au nevoie să le arate “prietenilor” unde sunt, ce fac, ce mănâncă, beau, privesc, etc. Da, reţelele sociale transformă lumea noastră într-o mare competiţie de status între indivizi.

Platforme de imagini ca Pinterest, îţi permite să te transformi într-o persoană creativă şi să construiască panouri online ale celor mai frumoase şi originale imagini. Fără a părăsi canapeaua poţi face modificări în casa ta în cap sau să-ţi planifici vacanţa de vis. E ca un exerciţiu de simulare virtuală care îţi oferă senzaţia că eşti un adevărat artist.

Pentru a partaja o imagine a produsului său a obiectului în cauza trebuie să îndeplinească toate sau multe dintre aceste caracteristici: modern, funny, cool, autentic, tradiţional, de bază, real, luxoasă sau pur şi simplu diferit.

Cheia este să oferi produse vizuale şi servicii originale care să determine clientul să-şi împărtăşească experienţa. #shu#

Cheia este să oferi produse vizuale şi servicii originale care să determine clientul să-şi împărtăşească experienţa. Imagine Shutterstock.

 

Hotelul trebuie să fie unic în atmosferă, stil, design, serviciu clienţi, tehnologie, protecţia mediului, responsabilitate socială şi o listă largă de alte articole. Acesta trebuie să fie, de asemenea, diferit pentru client în ceea ce priveşte experienţa. El trebuie să aibă o poveste care să merite să fie împărtăşită, care să merite fotografia, să faci fotografii cu instalaţiile sale care mai apoi să fie urcate pe Internet şi văzute de alţii, care la rândul lor vor continua patajarea acestora.

Hotelurile sunt chemate să joace un rol mai important în această schimbare în comportamentul consumatorilor, pentru că de fapt prea mulţi eşuează din cauza abordării obişnuite de publicitate-vânzare, pe care o aplică bazei sale de fani pe Facebook. Jocul într-adevăr nu se concentrează asupra (a plăti) cantităţii, ci a calităţii, ceea ce duce organic la a ajunge la un număr mai mare de oameni.

 

Experienţa clientului

Hotelurile trebuie să se concentreze pe experienţa clientului, creând un mediu special, astfel încât produsul să îl încurajeze să facă propiile fotografii, pentru că foarte puţini vor urca pe profilurile lor imaginile perfecte de pe site-ul hotelului.

Designul şi stilul hotelului care au reuşit acest lucru sunt atât de captivante încăt bloggerii pasionaţi de design scriu despre ele şi imaginile lor sunt partajate din nou şi din nou pe Pinterest. Dar nu este doar o chestiune de imagine: serviciul pentru clienţi trebuie să fie, de asemenea, original, astfel încât să împingă oamenii să scrie despre experienţele lor pe Twitter şi Facebook.

Astfel, nu este necesar să încurajezi oamenii să dea un “îmi place”, să devină fan sau să partajeze, ci chiar produsul le oferă o oportunitate naturală consumatorilor pentru a partaja şi a arăta.

 

Hoteluri exemplu

Unele lanţuri au avansat mult în acest sens, cum ar fi Palladium Hotel Group, care se concentrează pe tehnologia wearable în hotelurile Ushuaïa şi noul Hard Rock. Astfel,“brăţările sale inteligente” sa VIB (Very Important Bracelet) sunt codificate în funcţie de preferinţele clientului şi permit de la deschiderea camerelor şi check-out-ul express, la înregistrarea utilizatorilor pe perfilele lor de Facebook sau Twitter pentru a face fotografii şi a partaja continut, precum şi plata cu PIN-ul în cont său cu cardul de credit.

Sau  Meliá Hotels International, care a transformat Sol Wave House in primul Twitter Experience Hotel din lume.

Altele au fost atente la design, utilizând concepte inovatoare pentru a fi incluse pe blog-uri relevante şi reviste. Concentrându-se pe publicul ţintă, piaţa condusă de reţelele sociale este cheie pentru cei născuţi pentru a face fotografii, selfie-uri şi a le partaja.

Prin urmare, trebuie lăsate în urmă, camerele şi lobby-urile standard. Nu este nimic mai rău, potrivit experţilor, decât să te trezeşti într-un hotel şi să nu ştii în ce oraş eşti pentru că toate camerele sunt la fel.

Hotelurile ar trebui să îndeplinească această nevoie tot mai mare de a partaja a clienţilor, oferindu-le această experienţă care să îi impingă spre această, oferindule dependenţilor de selfie-uri ceea ce îşi doresc.

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Tnooz.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply