Chatsbots câştigă adepţi printre clienţii hotelieri

Aplicaţiile de mesagerie instantanee care incorporează chatbots câştigă adepţi în mai multe industrii, cum ar fi textil, ai căror directori au descoperit că aceştia contribuie la accelerarea serviciului pentru clienţi, pe lângă faptul că ajută utilizatorul să ia decizia de cumpărare. Sectorul hotelier nu putea rămâne mai prejos.

Un studiu realizat de OpenMarket arată entuziasmul tot mai mare pentru acest tip de aplicaţii de către potenţialii clienţi ai hotelului. Dovada este că peste 90% dintre respondenţii sondajului din Statele Unite şi Regatul Unit au spus că a te comunica cu hotelul în acest fel poate fi util sau foarte util.

Clienţilor le plac aceste aplicaţii de mesagerie din mai multe motive, inclusiv posibilitatea pe care o oferă de a evita apelul la recepţie, au argumentat 31% dintre cei care au răspuns la acest chestionar; şi, pe de altă parte, posibilitatea de a accesa cu uşurinţă detaliile confirmării rezervării, un avantaj pentru mai mult de 53% dintre respondenţi.

Dezbatarea acum consist în dacă aceste conversaţii prin intermediul unui chat ar trebui automatizate sau realízate de către personalul hotelului.

Dezbatarea acum consist în dacă aceste conversaţii prin intermediul unui chat ar trebui automatizate sau realízate de către personalul hotelului.

Alte surse confirmă interesul în creştere al turiştilor de a utiliza aceşti chatbots, cum ar fi studiul realizat de DigitasLBI, care i-a întrebat pe utilizatorii americani despre tipurile de recomandări pe care ar dori să le primească prin acest canal, printre care sugestille de cazare şi destinaţii turistice pe al doilea şi al treilea loc, printre cele mai frecvente răspunsuri.

Dezbaterea se dă acum în daca aceste conversatii printr-un chat ar trebui să fie automatizate sau să fie realizate de personalul hotelului. Într-un fel sau altul, este de aşteptat ca atât hotelurile cât şi clienţii să utilizeze din ce în ce mai mult acest mijloc de comunicare în următorii ani.

 

Informaţiile de referinţă sunt disponibile pe eMarketer.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply