Cele zece tendinţe de cerere hotelieră pentru 2015

Vremurile se schimbă şi din ce în ce mai rapid. Printre roboţii concierge, masaje în cameră pentru animale de companie, majordomi ai bronzolui şi dronies de vacanţă, nourile seflie-uri efectuate cu o dronă, există întotdeauna o nouă experienţă pe drum. Cu atât de multe de făcut şi de văzut. Hotels.com a rezumat previziunile sale într-un top 10 al tendinţelor de cerere hotelieră pentru 2015. 

Pentru a face acest clasament, explică Taylor L. Cole, expert în turism la Hotels.com, “am căutat dincolo de tehnologia datelor şi a tiparelor de călătorie care indică tendinţe, care credem noi că într-adevăr vor ieşi în evidenţă în 2015, confirmând că totul, de la obiceiuri de alimentaţie la biciclete sau modă, vor avea un impact asupra sectorului turismului“.

Acestea sunt cele 10 tendinţe de cerere hotelieră pentru 2015:

1. – Creşterea călătoriilor de lux: Fie că este pentru un hotel de 5 stele, o cină frumoasă sau activităţi de lux, există un segment de cerere căruia nu-i pasă să-şi deschidă portofelul pentru a-şi îmbunătăţi experienţa de călătorie. Dintre ei iasă în evidenţă canadienii pentru că, potrivit celui mai recent studiu al Comisiei de Turism din ţara respectivă, cheltuielile sale pe călătorii au fost de 30.000 milioane de dolari (24.640 milioane de euro) pe an, una dintre cele mai mari cifre per capita din lume.

2.Micul dejun şi Wi-Fi-ul gratuit: Tuturor ne place să obţinem servicii gratuite, dar în conformitate cu cel mai recent sondaj al Hotels.com despre amenities, acestea două sunt primele de pe listă. Astfel, micul dejun conduce clasamentul celor mai importante servicii generale de hotel, în timp ce Wi-Fi-ul ocupă acelaşi loc în clasamentul room service-ului timp de doi ani.

3. – Utilizarea de tehnologie wearable: Un alt produs, care cu siguranţă este pe lista de dorinţe a înnebuniţilor după tehnologie din întreaga lume, ceasurile inteligente schimbă, de asemenea, modul în careoamenii fac rezervări hoteliere pentru că prin ele turiştii pot accesa detaliile hotelului lor şi primi notificări relevante atunci când fac check-in.

 Hotels.com a structurat previziunile sale în tendinţe care are un numitor comun: totul are un impact în sectorul turistic. #shu#

Hotels.com a structurat previziunile sale în tendinţe care are un numitor comun: totul are un impact în sectorul turistic. Imagine Shutterstock.

 

4. – Vizite la Big Bang şi la Big Ben: Statele Unite va rămâne una dintre cele mai vizitate destinaţii internaţionale, cu New York şi Las Vegas în frunte, urmate îndeaproape de Londra.

5. – Revizuirea recenziilor făcute de clienţi: Cei mai tehnologi călători au transformat căutarea, citirea şi scrierea de recenzii parte integrantă a procesului de rezervare hotelieră, alegând hotelul în funcţie de clasamentul de serviciu, confort şi curăţenie.

6. – Nopţi gratis pentru a creşte loialitatea clientului, o resursă care trebuie luată în considerare pentru o bună primire.

7.Rezervări de cicloturism: Cicloturismul este deja o nişă populară de piaţa în Europa, o tendinţă în creştere în Statele Unite, cu noi rute în întreaga ţară, iar Canada este chemată să fie următoarea destinaţie a acestei dezvoltări eco-friendly.

8.Noi opţiuni de cumpărare: Tehnologie şi inovaţie au făcut mai uşoară ca niciodată plata rezervărilor, şi se incorporează încă noi opţiuni de plată pe piaţă ca Apple Pay sau Google Wallet.

9. Turism solidar: Vacanţele includ din ce în ce mai mult încurajarea de a-l ajuta pe celălalt. Popularitatea “volontourism-ului” va creşte pe măsură ce călătorii caută să dea înapoi ceea ce primesc ţările pe care le vizitează.

10.Obţinerea experienţei locale: Odată cu apariţia închirierilor de vacanţă şi schimburilor de locuinţă, care oferă o viziune mai autentică al unui oraş sau o ţară, este de aşteptat ca turismul experienţial să câştige adepţi.

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Hotelmarketing.com.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply