Shadow

Cele mai presante trei probleme pentru afacerile din turism în 2022

Subiectele legate de criteriile ESG (de mediu, sociale și guvernanță), geopolitică și Covid sunt cele mai menționate de companiile europene de turism până acum în 2022, ceea ce înseamnă că sunt „cele mai strigente probleme” pentru aceste companii, potrivit unui raport al GlobalData

Criterii ESG

Potrivit Company Filing Analytics al Global Data, problemele legate de criteriile ESG se află în centrul dezbaterii companiilor, deoarece până pe 28 iulie au acumulat un total de 14.000 de mențiuni.

Hanna Free, analist de călătorii și turism la GlobalData, explică faptul că acest lucru se datorează faptului că „legea UE impune multor companii mari să dezvăluie informații despre modul în care funcționează și gestionează provocările sociale și de mediu”. Dar, în plus, mulți călători cer acum și o mai mare transparență din partea companiilor „și sunt din ce în ce mai suspicioși față de încercările de spălare ecologică”. Acest nivel de control din partea legislatorilor și consumatorilor „a forțat companiile de turism de toate dimensiunile să pună problemele ESG în centrul operațiunilor lor”.

Conflict militar și geopolitică

Mențiunile de geopolitică au atins apogeul în martie 2022, cu 2.562 de mențiuni într-o lună, o creștere de 338% față de februarie, reflectând reacția multor companii din sectorul turismului la războiul din Ucraina.

Războiul a avut un impact limitat asupra cererii din turism din Europa, de fapt, un sondaj al Comisiei Europene a arătat că doar 4% dintre europeni și-au anulat complet călătoria din cauza războiului și că 44% nu și-au schimbat planurile de vacanță. Cu toate acestea, apare îngrijorarea cu privire la inflație.

„66% dintre respondenții europeni sunt „extrem de” sau „destul de” îngrijorați de impactul inflației asupra bugetului gospodăriei lor. Perspectivele turistice ar putea fi amenințate de repercusiuni, deoarece consecința finală este erodarea venitului disponibil”, spune Free, adăugând că „rămâne de vazut cum vor compensa gospodăriile din Europa (în special cele cu venituri mai mici) în ceea ce privește cheltuielile de călătorie”.

Mai multe informații despre impactul războiului asupra turismului

IHG își încetează activitatea în Rusia

Marriott renunță și decide să părăsească Rusia

Fotografie: ACI Europe.

COVID-19 îngrijorează, dar își pierde puterea

Apariția variantei omicron și reintroducerea restricțiilor au avut impact în primul trimestru al anului 2022. motiv pentru care COVID-19 a rămas o problemă importantă. GlobalData a înregistrat peste 3.000 de mențiuni, deși din ianuarie până în iunie acestea au scăzut cu 54% sugerând că „își pierde încet avânt”.

Este posibil ca pandemia să rămână în planurile imediate ale companiilor, „există motive pentru a fi optimist”, spune Free.

„Companiile de turism care sunt capabile să navigheze cu succes în aceste probleme prin investiții, management și strategie vor rămâne sau vor apărea ca lideri în industrie. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.