Căutările globale online de hoteluri de lux cresc cu 7,7%

Căutările globale de hoteluri de lux în zona online au crescut cu 7,7% în ultimul an, potrivit unui raport al Digital Luxury Group.

Raportul a studiat 70 de branduri hoteliere în mai mult de 900 de destinaţii şi include date a 485 milioane de căutări prin intermediul a mari site-uri ca Google sau Baidu. Acesta a fost realizat de profesorul Samad Laaroussi, care face parte din echipa specializată în ospitalitate de lux de la Lausanne Hotel School.

Raportul arată că procentul căutărilor de hoteluri exclusive (cele cu cea mai mare categorie) este de 19% la nivel mondial şi căutările pentru acestea au crescut cu 9,6%. Cele de lux mediu au constituit 25%, cu o creştere de 5,9% şi cele de lux mai puţin ridicat au reprezentat 56%, cu o creştere de 7,9%.

Statele Unite generează 58% din căutări.  #shu#.

Statele Unite generează 58% din căutări. Imagine Shutterstock.

Acest lucru indică faptul că volumul căutărilor a devenit un important indicator statistic, al numărului de camere vândute, ceea ce face imperativ pentru brandurile hoteliere stimulate de vizibilitatea lor în mai multe motoare de căutare.

Statele Unite ale Americii au generat 58% din căutările globale, cu o creştere de 7%, în timp ce cele mai mari creşteri au avut loc în China, de 39%; în Emiratele Arabe Unite, de 16%; şi în India de 12%. Cu toate acestea, au scăzut în FranţaGermaniaThailanda şi s-au menţinut la acelaşi nivel ca acum un an în Marea Britanie.

Fondatorul şi CEO-ul Digital Luxury Group, David Sadigh, afirmă că interesul pentru hotelurile de lux din China se poate datora mai multor factori. “Multe branduri hoteliere occidentale se deschid în oraşe de al doilea, al treilea şi al patrulea nivel, construind o recunoaştere de branduri în părţi din China, unde creşte bogăţia”. Acest lucru înseamnă că, cunoscând brandul în ţara lor, turiştii îl caută şi atunci când călătoresc în străinătate.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply