Căutarea şi rezervarea de călătorii prin realitatea virtuală

“Trăim într-o lume în 3D, aşa că de ce să nu cumpărăm călătorii în acelaşi mod?”. Aceasta a fost ideea care l-a determinat pe programatorul specializat în experienţa utilizatorului Navitaire, companie care face parte din Amadeus IT Group, convingându-şi şeful să îl lase să dezvolte o experienă care să permită călătorilor să realizeze întregul proces de rezervare a unei călătorii într-un mediu de realitate virtuală. Patru luni mai târziu, conceptul lui Wilde era pregătit pentru prima rezervare. 

“Văd un viitor în care Internetul va fi o experienţă tridimensională şi toată lumea va avea propriul vizor 3D portatil. Aceasta va fi o experienţă mult mai naturală pentru noi, doarece lumea în care trăim are trei dimensiuni. Cred că tehnologia şi modul în care proiectăm experienţa online a utilizatorului ar trebui să o reflecte şi ea”, spune Wilde.

Experienţa de rezervare a realităţii virtuale, proiectată de Wilde, simulează un utilizator care stă în picioare pe o platformă în nori şi în faţa unui glob terestru uriaş. Utilizatorul poate roti globul pentru a selecţiona o destinaţie, şi, dintr-o dată, să fie acolo, privind la London Eye, de exemplu. Dacă îi place ceea ce vede, poate trece la rezervarea unui zbor şi a finaliza tot procesul de rezervare, inclusiv plata. Atunci când călătorul selectează un zbor, se poate deplasa prin cabina avionului, pentru a găsi locul ideal şi, atunci când rezervă o maşină de închiriat, se poate urca şi proba mai multe modele. În viitor, această experienţă virtuală poate include funcţii pentru rezervarea de hoteluri şi chiar funcţii sociale, astfel încât atunci când utilizatorul roteşte globul terrestru să poată vedea unde au fost prietenii săi de pe Facebook.

“Abordarea de inovare aplicată de Amadeus se bazează pe cunoştinţele noastre despre nevoile clienţilor, creativitatea capitalului nostru uman şi poziţia noastră privilegiată pentru a cunoaşte tendinţele care alcătuiesc industria noastră. Trebuie să evoluăm în mod constant modul în care facem lucrurile pentru a ajuta clienţii noştri să se adapteze şi să prospere într-o lume în rapidă schimbare”, spune Rashesh Jethi, şeful departamentului de cercetare şi dezvoltare al Amadeus pentru continentul american.

“Nu ne gândim doar la următoarea “idee mare”, vrem să punem în practică idei care să îi ajute pe clienţii noştri să facă lucrurile mai eficient, mai creativ şi mai simplu încât aceştia să poată oferi o valoare adăugată afacerii lor. Datorită culturii nsoatre interne de deschidere şi expvrimentare, putem identifica idei pentru a face lucrurile diferit datorită echipelor care lucrează în contactul zilnic cu clienţii, şi să testeze noi idei în rândul utilizatorii noştri. Proiectul lui Justin este un exemplu perfect pentru asta”, a explicat Jethi.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply