Shadow

Călătoriile de business vor crește în acest an, în ciuda temerilor de recesiune

Călătoriile de business vor continua să crească în 2023, în pofida temerilor legate de o recesiune economică globală, ceea ce este văzut ca un alt semn de redresare după criza declanșată de pandemie care a afectat semnificativ acest segment, potrivit unei previziuni a Asociației Globale a Călătoriilor de Business (GBTA), bazată pe un sondaj realizat în rândul a 600 de profesioniști. 

Rezultatele prezentate de această organizație arată că societaățile din sectorul financiar, al asigurărilor, al serviciilor și al consultanței sunt deosebit de interesate de călătorii, iar furnizorii se așteaptă, de asemenea, la o creștere a vânzărilor. Optzeci și șase la sută dintre aceștia se așteaptă ca cheltuielile clienților corporative să fie semnificative (26%) sau orecum mai mari (60%) decât în 2022.

@Andrea Piacquiado

„În ciuda temerilor legate de recesiunea globală în curs de desfășurare, majoritatea managerilor de turism spun că firmele lor se așteaptă la mai multe călătorii de business decât anul trecut”, a declarat directorul executiv al GBTA, Suzanne Neufang, deși intensitatea variază în funcție de regiune și activitate. În concordanță cu acest lucru, sondajul arată că 90% dintre manageri consideră că angajații lor sunt pregătiți.

78% dintre organizatorii de călătorii de business se așteaptă ca în acest an companiile lor să facă mai multe (22%) sau mai multe (55%) călătorii de business decât în 2022. 

În schimb, doar 15% dintre manageri se așteaptă că numărul de călătorii de business să rămână același față de anul precedent, în timp ce restul de 7% se așteaptă să călătorească mai puțin în acest an. Cumpărătorii de calatorii corporative estimează că rezervările curente ale companiilor lor au revenit la 67% din nivelurile de dinaintea pandemiei.

Mai multe informații legate de călătoriile de business:

Recuperarea globală a călătoriilor de afaceri a fost întârziată (și foarte mult)

Călătoriile de afaceri în 2022: mai flexibile pentru a profita de timpul liber

Cele mai frecvente motive pentru călătoriile de business sunt: întâlniri de management de conturi/vânzări cu clienți sau potențiali clienți (28%), întâlniri interne cu colegii (20%) și conferințe, târguri, evenimente industriale (18%). Acestea sunt urmate de deplasările pentru servicii de relatii cu clienții(14%), formarea personalului (9%) și întâlnirile cu furnizorii (6%).

Situația cu China

În ceea ce privește cerințele de sănătate pentru pasagerii care sosesc din China, 56% dintre respondenții GBTA au confirmat că susțin politicile care impun un test COVID-19 negativ sau dovada recuperării recent a bolii pentru intrarea în țara de destinație.

Cu toate acestea, 52% consideră că aceste politici ar duce la o scădere semnificativă (15%) sau moderată 37% a numărului de călatorii de business către și dinspre China.

Creșterea călătoriilor de business pe sectoare:

  • Finanțe și asigurări: +34%
  • Consultanți, oameni de știință și tehnicieni: + 32%
  • Software, hardware și tehnologie: +25%

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.