Brandurile hoteliere la examen: experţii analizează patru noi lanţuri

Un grup de experţi a evaluat noile branduri hoteliere Moxy Hotels, Radisson Red, Venu şi Yaas. Care au primit un diagnostic favorabil? Şi care au murit pe masa de operaţii?

International Hotel Forum Investment (IHIF) a reunit la Berlin in a XVIII-a sa ediţie un panel de experţi care a pus la microscop patru branduri lansate recent pentru a continua cu analiza.

Radisson Red şi Venu, al Jumeirah, sunt brandurile care au obţinut cea mai bună notă la examenul experţilor.  #shu#

Radisson Red şi Venu, al Jumeirah, sunt brandurile care au obţinut cea mai bună notă la examenul experţilor. Imagine Shutterstock.

 

Moxy Hotels

Oda adusă de Marriott International produselor de mentalitate millennial, care include elemente ale unui hotel de 4 stele într-o propunere de valoare care este “cool”, “curioasă” şi “distractivă”, potrivit clipului video de promovare pe care l-au văzut înainte de a examina brandul. (A se vedea: “Aşa vor fi hotelurile Ikea“).

Dar experţii nu o cumpără. Marco Nijhof, CEO al Yoo Hotels, a afirmat că “l-a mai văzut; nu este foarte original”. Cu această afirmaţie a fost de acord şi Tarna Schmidt, directoarea de Dezvoltare Hotelieră la FREO (Financial & Real Estate Operations), deşi a adăugat că susţinerea gigantului Marriott îl poate duce la succes, deoarece “are acel rezervor imens de talent de care trebuie să profite”.

Panoul a felicitat de asemenea construcţia (“este uşor de construit“, potrivit lui Nijhof) şi structura costurilor “se află în intervalul pe care oricine l-ar aştepta de la acest tip de produs”, în cuvintele lui Schmidt.

Brandurile hoteliere la examen: experţii analizează patru noi lanţuri

 

Dar structura contractelor doar de franciză îl transformă într-o opţiune oarecum inflexibilă pentru propietari, potrivit lui Scott Antel, partener al firmei de avocatură internaţională Berwin Leighton Paisner în Abu Dhabi. “Este destul de comun, ceea ce ai vedea în mod normal într-un contract de franciză al Marriott”, a adăugat el.

Prognostic: “În general vedem un prognostic bun pentru viitor şi creşterea Moxy, dar ar avea nevoie de un mic impuls în ceea ce priveşte modernitatea şi designul“, a declarat Michael Widmann, moderator al dezbaterii şi managing partener al PKF Hotelexperts.

Răspunsul: “Să aşteptăm şi să vedem”, a argumentat Markus Lehnert , vicepreşedintele de Dezvoltare Hotelieră Internaţionala la Marriott. “Produsul poate fi copiat de toată lumea; dacă cineva participă la acest forum în fiecare an, va vedea ceva care era aici şi anul trecut. Ceea ce contează este pachetul global, care pentru Moxy depăşeşte partea emoţională; partea emoţională care are o parte din echipaj“. (managerii lanţului numesc personalul lor echipaj). Este în echipaj unde se va observa diferenţa”.

 

Radisson Red

Radisson Red se poziţionează ca versiunea tânără şi la modă al bătrânului frate Radisson Blu care, ca şi Moxy, se adresează călătorului de mentalitate millenial, care apreciază spaţiile publice largi şi camerele dotate cu cea mai recentă tehnologie. (A se vedea: “Carlson Rezidor lansează două noi branduri“).

La rândul său, Nijhof crede că acest concept iasă în evidenţă prin spaţiul aglomerat de lifestyle. “Are caracter“, adăugând că este dificil pentru concurenţi să copieze brandul. Antel a subliniat contractul felxibil al brandului, precum şi voinţa societate-mamă Carlson Rezidor Hotel Group de a oferi key money şi până la 20% din capital în pieţe care sunt porţi de intare.

Brandurile hoteliere la examen: experţii analizează patru noi lanţuri

Din nou, costurile de investiţii sunt în conformitate cu aşteptările, potrivit lui Schmidt, şi există, de asemenea, oportunitate pentru punerea în valoare. “La început am crezut că era doar o altă ofertă de tipul McDonald, ca şi cum ar fi vorba de biscuiţi, dar am observat mai în profunzime şi am văzut o interacţiune între client şi hotel care era un concept interesant”.

Prognostic: Widmann a dat la tot “semnul ok”.

Replica: “Noi nu încercăm să creăm o revoluţie, ci o evoluţie, a declarat Elie Younes, vicepreşedintele şi şeful grupului de dezvoltare a Carlson Rezidor.

 

Venu

Prezenţa Grupului Jumeirah în segmentul lifestyle prezintă oferte high-end şi cu cel mai mare preţ atât pentru clienţi cât şi pentru propietari. Acest lucru înseamnă comisioane mai mari, a recunoscut Antel, deşi Jumeirah oferă key money în situatii adecvate pentru a face să devina realitate anumite proiecte.

Schmidt a scos în evidenţă că Venu oferă o promisiune dată de societatea-mamă şi corespunzătoare “pedigree-ului smart al hotelierilor”. Ea îl vede ca şi concurenta pentru W Hotels, brandul pioner în acest segment al Starwood Hotels & Resorts Worldwide. Dacă va avea success, acest amestec de caracter şi calitate reprezintă o decolare pentru o concurenţa suplimentară care ar putea continua în timp, spre deosebire de unele dintre produsele lifestyle mai accesibile. “Produsul este bun şi există o mulţime de clienţi în această generaţie tânără care doreşte să cheltuiască bani”.

Brandurile hoteliere la examen: experţii analizează patru noi lanţuri

Pentru Nijhof acesta “nu poate fi comparat cu Moxy sau Radisson Red. Este inovator, diferit. Ei într-adevăr încearcă să facă o declaraţie de design”.

Diagnostic: În general, aşa cum a indicat Widmann, “observăm brandul foarte favorabil”.

Răspunde: Matt Balcik, vicepreşedinte de Operaţiuni şi Dezvoltare ale Brandului de Jumeirah, a negat faptul că ei au încercat să imite W. “Suntem un brand lifestyle contemporan pentru mentalitatea millennial. Suntem din Dubai şi cei care au fost acolo ştiu că este extrem de ambiţios. Există întotdeauna ceva mare, nou şi inovator care are loc în acest oraş. Dorim să ne asigurăm că se potriveşte în ADN-ul nostru”.

 

Yaas

Noul produs al Mangalis Management Group este un brand economic smart conceput pentru a acoperi lipsa a acestui tip de ofertă în Africa, potrivit clipului video promoţional văzut înainte de a stabili diagnostic.

Antel consideră că “sunt foarte flexibile, ceea ce unul aşteaptă de la un brand mic, care este la început”. Mangalis oferă, de asemenea, o gamă largă de stimulente de dezvoltare, de la key money pentru mobilier, instalaţii şi depozite de echipament la participare de până la 10%.

Costul de dezvoltare este “impresionant”, potrivit lui Schmidt, el adaugă că brandul beneficiază de costurile mici de construcţie în Africa. Acest avantaj nu este atât de favorabil în cazul în care acesta se va extinde în Europa.

Brandurile hoteliere la examen: experţii analizează patru noi lanţuri

Ca şi dezavantaj, Schmidt şi-a exprimat îngrijorarea cu privire la dimensiunea camerelor. “Zonele comune ar putea, de asemenea, să aibă nevoie de un design într-adevăr bun in spatele său sau ar putea părea un pic copilăresc“.

La acest aspect este de acord cu Nijhof, căruia acesta îi aminteşte de o şcoală, la care a adăugat că acest concept de design nu este nici inovator nici atractiv. “Ştiu că este pentru Africa, dar ar putea fi mai edificator”.

Prognostic: “În general ne place conceptul, dar îl vom trimite înapoi la masa de desen (în proiectare)”, în opinia lui Widmann.

Răspunde: Olivier Jacquin, CEO-ul Mangalis, a mulţumit experţilor pentru criticile lor şi a spus că le va lua în considerare. El a subliniat, de asemenea, lipsa unui produs accesibil şi de calitate în Africa: “nu există nimic în acest segment; şi când spun nimic, chiar este nimic”.

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe HotelNewsNow.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply