Shadow

Booking justifică anularea fără cheltuieli în criza coronavirusului

Decizia lui Booking.com de a permite clienților să anuleze, fără cheltuieli, rezervările cu tarife nerambursabile în timpul crizei de coronavirus „este în conformitate cu legislația aplicabilă și cu condițiile noastre generale, pe care toți partenerii noștri le acceptă atunci când devin membrii platformei noastre”, după cum a explicat compania ca urmare a furiei care a fost în rândul comunității hotelierii. 

Într-o declarație trimisă de OTA, compania afirmă că „cea mai mare preocupare a noastră este siguranța partenerilor și clienților noștri. Cu toții simțim impactul incertitudinii actuale în jurul călătoriei. Credem că a lucra cu partenerii noștri pentru a face relativ ușor pentru oaspeții noștri să își schimbe planurile este ceea ce trebuie să se facă. Acest lucru înseamnă că aceștia vor decide mai repede să călătorească din nou atunci când situația se va îmbunătăți, ceea ce protejează viitorul industriei noastre”.

„Momente excepționale”

„Circumstanțele forțate sunt puse în aplicare de Booking doar în momente excepționale din cauza circumstanțelor atenuante, precum cele în care guvernele declară restricții de călătorie pentru a proteja sănătatea și siguranța publică”, adaugă compania.

„Toate acestea sunt în conformitate cu legislația aplicabilă și cu Termenii generali, cu care toți partenerii noștri sunt de acord atunci când devin membri ai partenerii noștri. În astfel de momente, când un client poate să nu ajungă fizic la unitatea de cazare, îl sprijinim oferindu-i o anulare gratuită sau modificând datele șederii, atunci când este posibil”, spune Booking.com.

„Având în vedere aceste restricții impuse de guvern, dacă un hotel rambursează unui client suma plătită, Booking.com, desigur, renunță la orice comision”, spune compania.

„Continuăm să monitorizăm îndeaproape situația, inclusiv anunțurile și instrucțiunile OMS și ale autorităților locale relevante, cu echipe care lucrează 24 de ore pe zi penru a oferi consiliere și spijin partnerilor noștri de cazare din ăntreaga lume”, încheie Booking.com.

A se vedea, de asemenea, articolul Booking distruge legăturile cu hotelurile în criza coronavirusului.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.