ASTA demonstrează că a apela la un agent de turism economiseşte timp şi bani

American Society of Travel Agents (ASTA, Societatea Americană de Agenţi de Turism) a publicat un studiu în care arata ca a apela la un agent de turism generează o economie de 452 de dolari (409 euro), în medie, şi aproximativ patru ore de planificare.

Asociaţia subliniază că, ceea ce este cel mai important, este că consumatorii indică faptul că un agent îi poate ajuta să evite care i-ar putea costa scump. Potrivit raportului, în ultimul an, pe piaţa din SUA, 47% dintre respondenţi a rezervat călătoriile direct de pe site-ul web al unui furnizor, 25% au apelat la o agenţie online, iar 23% la un agent de turism. Acest 23%  este cel mai mare procent din ultimii trei ani.

ASTA demonstrează că a apela la un agent de turism economiseşte timp şi bani

Atunci când au analizat experienţele lor din călătoriile anterioare aproape două treimi (63%) a recunoscut că a face uz de un agent a făcut experienta lor globală de călătorie mai bună, iar 69% a asigurat că agentul le-a economisit timp în planificare şi rezervare. În plus, 66% a spus că agentul le-a permis să evite greşeli foarte costisitoare, iar 64% că agentul a găsit cele mai bune oferte.

Agentul de turism din SUA avantajează alte canale în ceea ce priveşte vânzările de croaziere fluviale şi egalează funizorii online în vânzările de croazierele maritime şi pachete turistice. De asemenea, sunt foarte bine poziţionaţi în ceea ce priveşte vânzarea de staţiuni all-inclusive şi de asigurări de călătorie, aproape la acelaşi nivel cu furnizorii de pe Internet.

Principalul motiv pentru care ar prefera. Cu toate acestea, ei au afirmat că gândesc să le utilizeze în cazul în care agentul demonstrează că le va economisi bani sau că ii va ajuta să evite erori.

Raportul a fost realizat de firma de cercetare TNS Global şi sponzarizat de Carnival Coportation.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply