Airbnb vs hoteluri în şase grafice

Skift a prezentat în şase grafice activitatea şi rezultatele Airbnb în raport cu cele ale lanţurilor mari şi mici. Iată rezultatele.

Creşterea Airbnb este semnificativă dar lasă fără răspuns dacă vine în detrimentul afacerii hoteliere tradiţionale sau generează una a lui. Împotriva acestui fapt este desigur creşterea ambiţioasă a brandurilor hoteliere în oraşe, cum ar fi New York, unde şi-au mărit oferta la un ritm rapid de două cifre în ultimii şase ani. Cu toate acestea, potrivit asociaţiei Hotels Associations of NYC Inc, Airbnb generează un impact negativ de 1.900 milioane de euro asupra hotelurilor din New York.

Airbnb vs hoteluri în şase grafice

Aici putem vedea beneficiile de a fi privat versus a fi public: nu contează succesul pe care îl ai, în mod clar se joacă cu valori diferite pentru a-l măsura.

Airbnb vs hoteluri în şase grafice

creştere rapidă este laudabilă, dar este de asemenea, mai uşor pentru o nouă companie decât pentru alta cu o creştere stabilă an după an.

Airbnb vs hoteluri în şase grafice

Această evaluare cu privire la venituri are aceeaşi lipsă de transparenţă ca şi a doua. Ea arată, de asemenea, planul ambiţios de creătere al Airbnb, care în cele din urmă distrage de la impactul său enorm asupra industriei. A fi evaluat la 5.000 sau 10.000 de milioane de dolari nu este un eşec la urma urmei.

Airbnb vs hoteluri în şase grafice

Aici este miezul problemei. Oraşe precum Paris, Londra, Roma şi Barcelona sunt primele linii de conflict între Airbnb şi autorităţi în aspecte cum ar fi colectarea taxei turistice sau o locuinţă la preţuri accesibile pentru localnici.

Airbnb vs hoteluri în şase grafice

Acest grafic ar putea fi citit ca o listă de priorităţi pentru brandurile hoteliere care doresc să dezvolte noi unităţi de cazare în noi oraşe. Sfat: construieşte hoteluri de 3 stele, mici şi accesible în aceleaşi cartiere.

Airbnb vs hoteluri în şase grafice

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Skift.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply