Airbnb vrea mai mult: aspiră să fie o “platformă pentru întreaga călătorie”

Airbnb nu este mulţumit de faptul că a pus susul în jos sectorul hotelier, dar îşi propune să reinventeze toate aspectele călătoriei, să devină o platformă în care utilizatorul poate găsi orice serviciu. Un drum care aminteşte de Ryanair, care a recunoscut că doreşte să devină un Amazon al călătoriilor. 

Cea mai mare evoluţie a strategiei noastre este să devenim o platformă pentru întreaga călătorie, nu doar să oferim cazare, aşa că încercăm cu adevărat să reinventăm toate aspectele călătoriei“, a declarat Nathan Blecharchyz, co-fondatorul Airbnb si directorul de strategie, într-un interviu acordat Bloomberg TV atunci când a fost întrebat cu privire la viitorul companiei în cinci sau zece ani de acum.

Pentru moment, în plus faţă de cazare singurul lucru pe care îl oferă Airbnb sunt  experienţe cu localnici prin intermediul Trips. “Aceasta permite oamenilor să călătoreasca mai autentic, ceea ce ne reprezintă ca brand, aşa că intrăm în alte aspecte ale călătoriei, spune Blecharczyk.

Airbnb vrea mai mult: aspiră să fie o "platformă pentru întreaga călătorie"

Airbnb vrea mai mult: aspiră să fie o “platformă pentru întreaga călătorie”

Co-fondatorul Airbnb nu dezvăluie mai multe detalii despre următorii paşi ai companiei, dar una dintre opţiuni este de a uni spaţiile de cazare cu zboruri oferite de alte companii şi să ofere astfel pachete dinamice.

Pe lângă faptul că a vorbit de planurile de viitor ale companiei, Blecharczyk a lansat, de asemenea, un mesaj conciliator către hotelieri asigurând că aceştia au “propia propunere de valoare unică”, aşa că susţine că “vor continua să fie relevanţi pe termen nedefinit“.

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Tnooz.

Leave a Reply