Airbnb va deveni o agenţie de turism

Portalul Airbnb, care s-a născut axat pe închirierea de case de vacanţă în 2008, a decis să dea cel mai mare salt al său şi să devină agenţie de turism. Acest lucru a fost anunţat în luna noiembrie la Los Angeles de către CEO-ul său, Brian Chesky, în timpul Airbnb Open, cu mai mult de 15.000 participanţi la ediţia sa din 2016. 

Bilete de avion şi trasee în diferite mijloace de transport, precum şi experienţe prin gazde locale care vor fi adăugate la serviciile pe care oferă deja compania, care încă nu tranzacţionează la Bursa, dar este evaluată la aproximativ 30.000 milioane de dolari.

În vară s-a anunţat că firma pregătea lansarea Airbnb Trips (ca posibil nume), o nouă aplicaţie care în practică ar funcţiona ca un operator de turism online pentru organizarea de călătorii.

Airbnb va deveni o agenţie de turism

Airbnb a dezvăluit, de exemplu, că în primă fază intenţionează să aiba 500 de opţiuni de experienţe într-o duzină de oraşe în care este prezent, printre care Londra, Paris, San Francisco, Los Angeles, Miami, Havana sau Tokyo.

Madrid şi Barcelona vor fi incluse în primele luni ale anului 2017, în a doua fază de implementare, în care se pregăteşte, de asemenea, pentru Ciudad de Mexico, Buenos Aires sau Cartagena de Indias.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply