Shadow

Agențiile germane: vânzări în creștere, dar prevăd schimbări în climatul de consum

Vânzările agențiilor de turism germane pentru sezonul 2023 merg bine, dar se așteaptă o schimbare a dispoziției consumatorilor în următoarele luni din cauza inflației. Mai precis, situația distribuției este bună pentru 21,2% din sector, ceva mai puțin satisfăcătoare pentru 54,8% și proastă pentru 24%. 

Acest lucru este indicat de indicele climatului de vânzări fvwTravelTalk, la care participă atât agențiile fizice, cât și agențiile OTA și care indică un comportament „mixt”, conform căruia unele companii consultate sunt „optimiste cu privire la viitor„, dar în același timp „schimbări de sentimente nu poate fi exclus în următoarele luni” în rândul consumatorilor.

Raportul privind comportamentul vânzărilor concluzionează că în prezent există „un optimism prudent”.

Această stare de spirirt se înțelege ci se va îmbunătăți când se analizează cifrele, întrucât 47,1% dintre agențiile de turism germane consideră că cererea va rămâne stabilă, în luna precedentă acest procent era de 40,2%; în timp ce 16,3% se așteaptă să crească cererea, cu o lună înainte acest procent era de 16,7%.

Totuși, indicele de climatului de vânzări mai arată că 39,6% dintre agențiile intervievate se așteaptă că situația veniturilor să se înrăutățească în următoarele șase luni; proporția este mare, dar mai mică decât în octombrie, când acel procent era aproape de jumătate: 48,1%. În schimb, 44,6% cred că situația veniturilor nu se va schimba, când într-o lună doar 39,4% au crezut așa.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.