Shadow

Agențiile germane încheie sezonul turistic cu o scădere de 75%

Între ianuarie și octombrie, luna în care sectorul german face în mod tradițional bilanțul anului turistic, agențiile de turism din țară au văzut cum vânzările lor s-au redus cu 75,2%, potrivit datelor din raportul lunar Reisebürospiegel („Oglinda Agențiilor de Turism”) întocmit de firma de consultanță ta-ts

 

În luna octombrie, scăderea veniturilor s-a accentuat la 88,4%. 

 

În ceea ce privește produsele, nu există prea multe diferențe, deoarece scăderea a fost similară. Se observă o reducere mai accentuată la produsele de transport aerian, unde vânzările pe parcursul acestor luni au scăzut cu 81,5%, în timp ce la croaziere nu a fost atât de marcată, cu 65,8%. 

Trebuie amintit faptul că, de exemplu, TUI Cruises și-a mentinut activitatea pe tot parcursul verii, transportând 40.000 de clienți în sezonul de vară, așa cum am informat în știrea Viitorul de la WTM: clientul va cere mai multă calitate, va fi mai conștient.

 

La secțiunea „alte servicii” (sonstige umsätze), care reflectă veniturile generate de transportul terestru, asigurările de călătorie și evenimentele, se observă, de asemenea, un colaps mai mic, cu 62,4% mai puțin. 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.