Agenţiile germane au încheiat 2014 cu o creştere de 1% a cifrei de afaceri

Veniturile agenţiilor de turism din Germania au crescut cu 1% în 2014, conform datelor Oglinzii de Agentii a firmei de consultanţă ta-ts.

Luna decembrie a însemnat un impuls pentru vânzări, cu o creştere de 4,7%, în timpul anului existând mai multe suişuri şi coborâşuri.

Agenţiile germane au încheiat 2014 cu o creştere de 1% a cifrei de afaceri

În cazul produselor hoteliere şi al pachetelor turistice creşterea vânzărilor a fost de 1,1%, acumulându-se o creştere de 1,3% pentru tot anul. În timp ce vânzarea de zboruri a rămas la o creştere de 1,1%, recuperată în parte datorită creşterii de 7,2% din luna decembrie.

La secţiunea “alte servicii”, care reflectă veniturile generate de transportul terestru, asigurările de călătorii şi evenimentele, s-a menţinut o scădere de 2,1% pentru tot anul, în pofida creşterii de 3,3% în luna decembrie.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply