Agenţiile germane au facturat cu 2% mai mult în 2014

Asociaţia de agenţii şi turoperatori germani DRV estimează că agentiile tradiţionale ar fi facturat cu între 1% şi 2% în anul 2014, o creştere a vânzărilor care are loc pentru al doilea an consecutiv. 

Asociaţia estimează acelaşi rang de îmbunătăţire a rezultatelor pentru agenţiile online, care, în acest caz înseamnă că au slăbit uşor deoarece în 2013 creşterea lor a fost cu o cifră mai mare.

În total, volumul de vânzări a agenţiilor va ajunge la aproximativ 23.000 de milioane de euro în acest an, în absenţa datelor confirmate pe care asociaţia le-ar putea facilita cu ocazia celebrării târgului ITB 2015 în luna martie. Potrivit preşedintelui DRV, Norbert Fiebig, a spus că canalul de distribuţie a agenţiei va îmbunătăţi randamentul său pentru al doilea an consecutiv după anii precedenţi, când nu a mers aşa de bine.

Agenţiile germane au facturat cu 2% mai mult în 2014

Cererea de călătorii de calitate superioară şi de lux a crescut semnificativ în agenţii. Conform datelor firmei de consultanţă Gfk, călatoriile la preţuri mari cu cheltuieli de 3.000 de euro pe persoană sau mai mult au crescut cu peste 10%. În plus, un număr tot mai mare de călătorii au optat pentru early bookings. De fapt, cea mai mare creştere în agenţii a avut loc în vacanţele rezervate cu şase luni în avans, care au crescut cu 13% cota lor din veniturile agenţilor. În general, early booking a reprezentat 30% din veniturile totale, comparativ cu 26% de anul trecut.

Pe de altă parte, datele DRV indică faptul că, pentru prima dată din 2004, numărul de agenţii offline a crescut în Germania. Concret, cu peste 100, ajungând la 9.829 de agenţii, reprezentând o creştere de 1% faţă de anul trecut. Această cifră include 9.027 de agentii de leisure şi 802 de agenţii corporate. Aşa cum informam în ştirea Numărul agenţiilor germane scade cu 2,3% în 2013, DRV considera deja de anul trecut că numărul punctelor de vanzare este prea mare.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply