Agenţiile din SUA consideră că Marriott le discriminează

American Society of Travel Agents (ASTA) a denunţat o acţiune discriminatorie din partea Marriott International va oferi WiFi gratuit doar membrilor programului său de loialitate Marriott Rewards, exercitând astfel o pedeapsă pentru cei care aleg rezervarea prin intermediul unui agent de turism.

Într-un comunicat, ASTA a explicat că a comunicat îngrijorarea sa directorilor Marriott cu privire la noua politică.

Preşedintele acestei asociat¡ţiei de agenţi de turism din Statele Unite, Zane Kerby, a afirmat că “mesajul nostru este clar: politica discriminatorie împotriva consumatorilor care utilizează agenţiile de turism şi, probabil, nu va fi bine primita de ei”. Şi adaugă el, “am explicat cunoştinţele noastre cu privire la ceea ce aşteaptă acum că WiFi-ul sa fie disponibil atunci când călătoresc. Planul Marriott de a oferi WiFi gratuit ca o modalitate de a induce călătorii să rezerve direct cu Marriott prin Marriott.com va fi un dezavantaj pentru călătorii loiali care utilizează o agenţie de turism ca şi canal de distribuţie”.

A avea la dispoziţie WiFi este esenţială deja pentru călători.  #shu#.

A avea la dispoziţie WiFi este esenţială deja pentru călători. Imagine Shutterstock.

Kerby asigură că soluţia alternativă ca agenţii să nu facă rezervare prin GDS ci direct pe site-ul Marriott ar fi ineficient şi ar face ca clienţii să nu mai aibă încredere într-un agent pentru rezervările viitoare.

Agenţiile consideră că această politică cu privire la WiFi pare în contradicţie cu programul pro agenţi de turism pe care Marriott l-a avut în trecut.

Noua ofertă Marriott va intra în vigoare la 15 ianuarie 2015.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply