AccorHotels crează o divizie Lifestyle

AccorHotels anunţă crearea unei divizii Lifestyle, care include brandurile Jo&Joe, Mama Shelter şi 25h Hotels, şi al cărui management este responsabil Cédric Gobillard. Această numire va fi efectivă de la 1 februarie. Cédric va reporta direct lui Sébastien Bazin, preşedintele şi CEO al lanţului.

“În timp ce călătorii sunt din ce mai sensibili la brandurile unice, cu o personalitate puternică, locurile de muncă dar mai ales de întâlniri şi de experienţe, AccorHotels aleg să extindă oferta lor într-unul dintre cele mai dinamice din sector, Lifestyle” a declarat Sébastien Bazin.

Cédric Gobillard va conduce divizia Lifestyle a AccorHotels.

Cédric Gobillard va conduce divizia Lifestyle a AccorHotels.

Cédric Gobillard s-a alăturat grupului AccorHotels în 2009 după 10 ani la Club Med unde a fost directorul general pentru America de Nord. A fost succesiv responsabil pentru activităţile web, lansarea cardului Le Club AccorHotels, Global Sales (Vânzări Globale) în Franţa, înaintea de responsabilitatea operaţiunlor ale brandului Novotel şi Mercure în Franţa. Cédric a participat semnificativ la transformarea experienţei clientului în acest segment, mai ales în implementarea instrumentelor digitale.

Lanţul hotelier au spus că în paralel cu funcţiile sale operaţionale, Cédric Gobillard a gestionat cu succes timp de doi ani cu echipele Mama Shelter. Graţie acestei  experienţe, are acum misiunea de a accelera dezvoltarea de noi branduri Lifestyle.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply