A fost vândut complexul turistic grec Porto Carras pentru 200 milioane în plină criză

În mijlocul crizei din cauza pandemiei Covid-19 investițiile au continuat. Divizia de ospitalitate pentru EMEA a Cushman & Wakefield Proprius (filiala greacă a firmei) au consiliat Technical Olympik în vânzarea stațiunii Porto Carras, un complex integrat în Salonic, în partea centrală a peninsulei. Complexul turistic a fost achiziționat de Belterra Investments printr-o investiție de 200 de milioane de euro. Operațiunea arată că acele active cu o poziționare bună sunt încă atractive în ciuda focarului de coronavirus. 

Pandemia de coronavirus nu a oprit cumpărătorul, Belterra Investments, o companie de investiții cu interese diverse în regiunea Salonic. Porto Carras Grand Resort devine astfel o noua contributie la portofoliul său de activitate.

Hotel Meliton, care face parte din complexul turistic

Porto Carras Grand Resort este un complex turistic unic pe litoral, cu o suprafață totală de 1.763 hectare nealterată, incluzând 9 kilometri de plaje de nisip punctate cu 25 de golfuri nealterate. Complexul este format din 990 de camere distribuite în două hoteluri de cinci stele, Melitón și Sithonia, și un hotel boutique de lux, Villa Galini.

Complexul are, de asemenea, unul dintre cele mai mari porturi private din nordul Greciei, cu 315 de locuri de costare pentru bărci, precum și cea mai mare podgorie ecologică din Grecia, crama Porto Carras, două terenuri de golf, un cazinou, un centru de congrese și o dezvoltare rezidențială de lux.

Complexul are un port sportiv

Șeful tranzacțiilor hoteliere, Europa continentală la Cushman & Wakefield, Frederic Le Fichoux, a menționat ca familia Stengos a deținut Porto Carras Grand Resort în ultimii 20 de ani si „suntem încântați că au ales Cushman & Wakefield pentru a-i consilia cu privire la această operațiune”.

În acest sens, s-a subliniat că „experiența combinată a partenerului nostru local, Cushman & Wakefield Proprius, împreună cu platforma globală Cushman & Wakefield, ne-au permis să generăm mult interes pentru acest activ la un număr mare de investitori, precum și să progresăm în procesul de vânzare, în ciuda pandemiei”.

La rândul său, co-directorul Cushman & Wakefield Hospitality din Spania, Bruno Hallé, a subliniat că „activele hoteliere sunt un produs atractiv pentru investitori și, în ciuda contextului actual, ne putem aștepta că interesul fondurilor și al investitorilor în acțiuni să le permită să finalizeze operațiuni noi în Mediterana în următoarele luni.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.