81% din utilizatori părăsesc la jumătate procesul de rezervare online

Majoritatea consumatorilor (86%) asigură că fac, de obicei, rezervările de cazare pe internet, cu toate că 94% afirmă că au abandonat cel puţin odată un proces de rezervare online. Cu toate acestea, 87% dintre aceştia reiau după un timp, potrivit unui studiu realizat de firma de consultanţă britanică Salecycle, pe baza unui sondaj pe un eşantion de 1.000 de utilizatori.

Conform infographic-ului elaborat pe baza răspunsurilor, 39% din utilizatori căutau doar informaţii, nu intenţionau să facă o rezervare. Pentru 37% preţul produslui era prea mare. 21% avea nevoie să compare opiniile altor utilizatori. Pentru 13% din ei, procesul de rezervare era prea complicat. 9% din utilizatori au avut o problema tehnică. 7% au întâmpinat probleme în timpul procesului de plată.

 

Majoritatea abandonează atunci când află preţul

53% din utilizatori părăsesc procesul în momentul în care este afişat preţul total al rezervării. 26% au abandonat atunci când li s-a cerut să completeze datele personale. În cazul reluării procesului, 33% revin de obicei în aceeaşi zi. 43% reiau procesul în aceeaşi săptămână. Doar 11% încearcă să rezerve din nou după ce a trecut o săptămână.

 

 

Sursă: hosteltur.com

One comment

  1. […] Industriei turismului îi este mai greu decât altor furnizori din e-commerce, potrivit unui studiu recent realizat de Skift, deoarece în timp ce rata medie de abandonare înainte de a finaliza cumpărarea este de 65%, în produsele turistice aceasta depăşeşte 80%, iar în cazul hotelurilor 90%, potrivit estimărilor experţilor. (A se vedea: 81% din utilizatori părăsesc la jumătate procesul de rezervare online). […]

Leave a Reply