Shadow

65% dintre turiști intenționează să călătorească după ce au fost vaccinați

Companiile și destinațiile de turism din întreaga lume sunt de acord că există o cerere puternică pentru călătoriile reținute și un sondaj realizat de American Express, pe un eșantion de peste 3.000 de călători din șapte țări, confirmă că aproape opt din zece crează deja o listă de destinații de vizitat iar 65% sunt dispuși să călătorească imediat ce primesc oricare dintre vaccinurile împotriva COVID-19. Tendințele identificate vorbesc despre nomazii digitali care câștigă teren, o predilecție pentru călătorii durabile, un angajament mai mare față de destinații mai puțin cunoscute și mai multe cheltuieli. 

 

Raportul de tendițte 2021 al AMEX arată că la un an după începerea pandemiei de coronavirus, „consumatorii așteaptă cu nerăbdare să călătorească din nou”. 

 

87% spun că planificarea călătoriei le oferă speranță și, deși o treime din destinațiile lumii sunt închise din cauza noilor tulpini și călătoria este încă restricționată, 76% creează o listă de dorințe. 

 

Vor să călătorească pentru a ameliora stresul din 2020 și 61% intenționează să cheltuiască mai mult decât în mod normal, nefiind în stare să facă acest lucru anul trecut. 

 

Cu toate acestea, aceștia adaugă că unul din trei „va folosi credite de călătorie sau puncte pentru a plăti integral sau parțial o călătorie în 2021 mai des decât înainte de pandemia de COVID-19„. 

 

Atât de mare este nivelul cererii reprimate, încât „56% dintre respondenți spun că le este dor de călătorie atât de mult încât sunt dispuși să rezerve o călătorie acum chiar dacă trebuie să o anuleze în viitor”. 

 

În mod previzibil, siguranța este noua prioritate și 65% dintre cei chestionați au declarat că intenționează să călătorească după ce ei sau membrii familiei lor au primit vaccinul împotriva COVID-19. 

 

Călătorii durabile

Ca urmare a pandemiei, există intenția de a fi mai conștienți în timpul călătoriei și de a sprijini brandurile care respectă sustenabilitatea (68%). În plus, sunt dispuși să călătorească în destinații unde călătoriile lor au un impact pozitiv asupra comunităților locale (72%) și există 60% dintre călători care declară că sunt de acord să rezerve cu companiile aeriene care au un angajament de neutralitate în ceea ce privește emisiile de carbon. 

 

În cadrul acestei linii de sustenabilitate, există, de asemenea, un interes mai mare pentru destinațiile turistice mai puțin cunoscute. 69% dintre călătorii chestionați de AMEX sunt interesați să viziteze destinații mai puțin frecvente”, iar datele de rezervare ale American Express confirmă această tendință, cu o creștere a rezervărilor pentru destinații rare”. 

 

Există un procent de 80% care indică faptul că sunt dispuși să călătorească în destinații pe timp de extra sezon, astfel încât să fie mai puțin aglomerate. 

 

Destinațiile și companiile care fac un pariu pentru telemuncitorii și pentru nomazi digitali vor fi beneficiari, deoarece 54% dintre cei chestionați au declarat că libertatea și flexibilitatea de a putea trăi și lucra în timp ce călătoresc prin lume sunt mai atractive astăzi decât înainte de pandemie. 

 

Schimbări în călători

Pandemia a schimbat ideea călătoriilor de lux și acum percepția asociată luxului implică experiențe personalizate (82%), standarde înalte de curățenie (81%) și intimitate. 

 

Pe de altă parte, AMEX avertizează că va reveni la agențiile de turism, deoarece 59% dintre cei chestionați au spus că intenționează să folosească un agent pentru a-și planifica și personaliza următoarea călătorie. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.