Lună: septembrie 2022

Piața germană în iulie: agențiile vând cu doar 18% mai puțin decât în 2019

Intermediari
Agențiile germane au continuat să reducă diferența cu perioada pre-pandemică, potrivit datelor din raportul lunar Reisebürospiegel  ("Oglinda agențiilor de turism") întocmit de firma de consultanță ta-ts. În iulie 2022, au vândut cu 131% mai mult decât anul trecut și au fost doar 18,3% față de ultimul exercițiu pre-pandemic.    În totalul primelor șapte luni ale anului, vânzările au crescut cu 295,1% față de 2021 și au fost cu 30,3% mai mici decât în 2019.    Cel mai bun rezultat este înregistrat de produsul de croaziere, cu o creștere de 249,4%, deși este încă cu 23,5% sub aceeași lună de acum trei ani.    În suma lunilor dintre ianuarie și iulie, vânzările de croaziere ale agențiilor germane au crescut cu 402,7% față de 2021 și au fost cu 33,3% mai mică decât în 2019.    În...

Companiile aeriene depășesc nivelul de 100 de milioane de locuri

Transporturi
Pentru prima dată din ianuarie 2019, companiile aeriene cu zboruri regulate au programat peste 100 de milioane de locuri oferite în prima săptămână a lunii iulie. Cu toate acestea, cu ratele actuale de anulări de ultim moment, nu s-a confirmat încă faptul că au reușit efectiv să opereze această capacitate de transport aerian. Europa de Vest rămâne cea mai mare piață regională, iar Africa de Vest/Centrală este regiunea cu cea mai puternică redresare din lume.  Acest lucru este arătat de un raport al OAG, firma de consultanță internațională de informații din domeniul aviației. Analiștii săi subliniază că, în ciuda presiunilor unei redresări mai rapide decât se așteptă a cererii și a provocărilor cu care se confruntă întreaga industrie pentru a găsi, industria transportului aerian continuă...

TUI seamană din ce în ce mai mult cu o OTA

Intermediari
Obsesia TUI Group în ultimul deceniu s-a învârtit întotdeauna în jurul produsului său diferențiat, pachetelor turistice care nu puteau fi cumpărate altundeva, strategiei sale de a nu pierde cota de piață în fața rivalilor săi mai ieftini, OTA-urile. Flota sa 787 Dreamliners, precum și hotelurile de brand propriu, au fost principalul său punct de vânzare. Dar acum lucrurile s-au schimbat. Această strategie a funcționat mult timp și i-a permis parțial să câștige în fața rivalului său Thomas Cook, care a pariat prea târziu pe propriul său produs intern, potrivit Hospitality Insights, Dar în lumea post-pandemică lucrurile s-au schimbat. TUI a primit o lovitură, aproape că a fost naționalizat și CEO-ul său din ultimii 10 ani a decis să renunțe la postul său. În același timp, se pare că st...

Wirtualna Polska a achiziționat Szallas Group cu sediul în Ungaria

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Wirtualna Polska Holding, una dintre principalele companii de e-commerce și media din Polonia, cotată la bursă și cu sediul în Varșovia, anunță achiziționarea Szallas Group - care în România operează platforma Travelminit.ro - de la acționarul majoritar al companiei, PortfoLion Capital Partners și de la mai multe persoane private, inclusiv fondatorii Travelminit.ro. Tranzacția este evaluată la 72 milioane de euro, plus numerarul net al companiei, care este estimat la 10 milioane de euro la data încheierii tranzacției, valoarea totală a achiziției ajungând la 82 milioane de euro. Wirtualna Polska Holding S.A. este un grup de societăți cotat la bursa poloneză, acționar al mai multor portaluri mari de comerț electronic și media, activ pe piața poloneză și central-est ...

Business Travel va crește cu o rată medie anuală de 5,5% până în 2032

Actualitate şi Inovaţie
Sectorul călătoriilor de business, puternic lovit de pandemia de COVID-19, se adaptează la noile circumstanțe și își refac puternic activitatea. Și-a început recuperarea în 2021, iar proiecțiile World Travel and Tourism Council (WTTC) indică o creștere de 41,1% în acest an și un avans mediu anual de 5,5% între 2022 și 2032.    În ultimul său raport privind impactul economic al turismului, WTTC amintește că cheltuielile pe acest segment de turism au scăzut cu 56,2% în 2020, dar în anul următor au început să se redreseze, cu un avans de 30,9% față de anul precedent.    El observă că deplasările corporative vor continuă să fie o parte importantă a ecosistemului călătoriilor, deoarece întâlnirile față în față nu vor fi niciodată înlocuite complet de întâlniri online.    WTTC amintește că...

Venitul mediu pe cameră în Franța crește cu 22,2%

Hoteluri
Franța a primit aproximativ 25 de milioane de turiști în iulie și august, care au cheltuit 15 miliarde de euro. În plus, venitul mediu pe cameră a crescut cu 22,2% în întreaga țară și chiar și cu până la 30% în regiunile Paris și Provence-Alpes-Côte d'Azur.    Printre sosirile vizitatorilor în Franța se remarcă o redresare evidentă a europenilor și, în special, a nord-americanilor, care beneficiază de un curs de schimb favorabil ca urmare a aprecierii dolarului față de euro, după cum a detaliat la sfârșitul lunii august, într-o conferință de presa ministrul Turismului, Olivia Grégoire.    El a indicat că 2022 este un an "exceptional" pentru sector, cu un climat de afaceri "la un nivel istoric ridicat", echivalent cu cel din 2019, înainte de declanșarea crizei de sănătate.    Faptul c...

Vânzările directe avansează fără oprire în hotelurile europene

Actualitate şi Inovaţie
Peste jumătate dintre europeni își fac rezervarea direct la hotelul în care urmează să se cazeze, cu care contactează atât online, opțiune aleasă de 34,5% dintre utilizatori, cât și offline, cu 25,3%. Vânzările directe în ambele modalități își ridică astfel cota de piață în acest an pe Bătrânul Continent la aproape 60%, mai exact 59,8%, potrivit datelor Statista.  Canalul online este cel ales cel mai mult de clientul european în multiplele sale variante, întrucât vânzările directe, OTA-urile și rețelele sociale însumează 64,6% din rezervările hoteliere în 2022. În pofida digitalizării tot mai mari a sectorului hotelier, rezervările offline reprezintă încă o treime din totalul înregistrat, în frunte cu cele efectuate direct la hotel (25,3%) sau printr-un operator de turism (8,5%)....

Booking.com revine pe profit în prima jumătate a anului 2022

Intermediari
Datorită profiturilor de 857 de milioane de dolari (856 de milioane de euro) pe care le-a realizat în al doilea trimestru, Booking.com a revenit la cifre negre în toată prima jumătate a anului 2022, perioada în care și-a dublat veniturile față de 2021.    Rezultatul primului semestru al acestui an reprezintă profituri de 157 de milioane de dolari (156 de milioane de euro) față de perderile de 222 de milioane de dolari (221 de milioane de euro) anul trecut. A fost rezultatul bun din al doilea trimestru, cu profituri de 857 de dolari față de pierderi de 167 de milioane de dolari (166 de milioane de euro) anul precedent, care a dat naștere acestui echilibru excelent.    Din punct de vedere al veniturilor, acestea au fost de 4,294 miliarde de dolari (4,292 miliarde de euro) din aprilie pân...

Dubai a primit 7,28 milioane de vizitatori în 2021 datorită Expo 2020

Actualitate şi Inovaţie
Dubai a închis anul 2021 cu un total de 7,28 milioane de turiști străini, dintre care 3,4 milioane au sosit în trimestrul al patrulea impulsionați în principal de Expo 2020, care și-a deschis porțile la 1 octombrie, potrivit datelor  Departamentului de Economie și Turism din Dubai (DET). Datorită creșterii activității din ultimele luni ale anului, sectorul hotelier a depășit nivelurile pre-pandemie, iar cererea de camere pe tot anul este egală cu cererea combinată a Londrei, Paris și Oslo, potrivit STR.  Sosirea de turiști străini in 2021 a crescut cu 32% față de anul precedent, India fiind principala piață de origine, cu un total de 91.000 de vizitatori (+5,3% anual), urmată de Arabia Saudită cu 491.000 de vizitatori (+22,8%), Rusia cu 444.000 (+50,3%) și Regatul Unit un total de 420.0...

„Cumpărați acum și plătiți mai târziu” crește în greutate în călătorii

Intermediari
"Cererea pentru opțiuni de plată flexibile precum "Cumpărați acum, plătiți mai târziu" în călătorii este "extraordinar de mare". Aceasta este una dintre principalele concluzii ale studiului "Consumer travel spend priorities" pregătit de Amadeus.  Raportul, bazat pe un sondaj efectuat pe 4.500 de consumatori din Franța, Germania, Regatul Unit, Statele Unite și Singapore pentru a afla obiceiurile așteptate pentru următoarele douăsprezece luni, evidențiază confirmarea dorinței de a călătorii a consumatorilor în ciuda incertitudinii economice. Prioritatea cea mai mare, într-o selecție de șase categorii de cheltuieli tocmai cheltuielile pentru "călătoriile internaționale" sunt o zonă prioritară de cheltuieli pentru anul care vine. cu mult peste modă, restaurante și articole de mare valoar...
Exit mobile version