Lună: aprilie 2014

Germania se consolidează ca destinația culturală preferată de europeni

Actualitate şi Inovaţie
Germania depășește Franța și Italia ca destinație culturală preferată de Europa, potrivit datelor studiului internațional realizat de IPK. Dintre cele 50 de țări evaluate la nivel mondial de către studiul Anholt Gfk Roper Index, Germania se află pe un important loc al cincilea în imagine și cultură. În special pentru turiștii internaționali natura si cultura sunt doi factori decisivi atunci când decid să călătorească în Germania. Printre multe comori culturale din Germania iasă în evidență 38 de situri declarate Patrimoniu Mundial de către UNESCO, care se consolidează ca un magnet veritabil pentru vizitatorii internaționali ajungând în total la aproximativ 5 milioane de înnoptări. Din acest motiv, Oficiul German Național de Turism (ONAT), sub lema "Patrimoniu UNESCO, turism durabil de n...

Cum să utilizezi Google Plus pentru a urca poziții în clasamentul de căutări

Actualitate şi Inovaţie
Google Plus poate contribui la urcarea în clasamentele de căutare al site-ului hotelului, dar este necesar să-i dedici mult timp optimizării acestei pagini, profilului și conținutului. În acest articol sunt prezentați trei pași pentru a maximiza prezența ta în această rețea socială și explică de ce această este importantă pentru SEO. Google Plus nu este doar o rețea socială, este o armă puternică în arsenalul tău SEO. Motivul este că primul link adăugat la o postare pe pagina de Google Plus este un link care trebuie urmărit, așa numitele DoFollow link, ceea ce înseamnă că devine echitabil cu link-ul site-ului pe care îl partajezi. Link-urile DoFollow sunt baza SEO-ului. Ele lucrează împreună cu PageRank, TrustRank și contextul link-ului pentru a determina clasificarea cuvintelor chei...

Industria se împotrivește proiectului de directiva europeană privind pachetele de călătorie

Intermediari
Noua directivă europeană privind pachetele de călătorie, care este în acest moment discutată în cadrul Uniunii Europene provoacă multe proteste din partea sectorului, care o consideră necesară dar inadecvată în mai multe puncte. Plenul Parlamentului European a aprobat la mijlocul lunii martie, cu 610 voturi pentru, 58 împotrivă și 13 abțineri, revizuirea directivei privind pachetele de călătorie, al cărui scopt este consolidarea protecției consumatorilor care cumpăra pachete turistice personalizate offline și online. Acești turiști -120 de milioane în cazul mediului online, potrivit calculelor făcute de Bruxelles- vor fi de acum înainte acoperiți de normele care garantează repatrierea în cazul în care un operator de turism da faliment, afirmă Comisia. În cazul în care circumstanțe...
Exit mobile version