10 sfaturi pentru a transmite experienţe prin intermediul Instagram

Instagram îşi continuă creşterea de neoprit mulumita consumatorilor care sunt din ce în ce mai audiovizuali. Impactaţi şi copleşiti de imagini care ne transportă în paradisuri în care nu am crezut că vom ajunge vreodată, germinează posibile călători îin acele locuri care vor fi, cu siguranţă totală, destinaţia următoarelor vacanţe. 

Instagram devine un agent de turism virtual care îşi renoveaza “vitrine” în timp real.

Instagram devine un agent de turism virtual care îşi renoveaza “vitrine” în timp real.

Instagram a devenit în ziua de azi un fel de agent de turism de călătorii actualizat în timp real. În 2016, această reţea socială a atins cifre destul de atractive de 500 de milioane de utilizatori lunari, de două ori mai mult decât acum doi ani. Începând cu septembrie 2015, Instagram a adăugat 100 de milioane de utilizatori şi sunt deja 300 de milioane care intră zilnic în aplicaţie. Dacă la aceste cifre adăugăm conţinutul pe care îl generează acest număr de uilizatori, în funcie de influenţa sa în faza de inspirare, acesta trebuie luat în considerare. Dintr-un sondaj realizat de platforma MissTravel, putem constata că 48% din Instagramers utilizează platforma peduntru a alege destinaţii de vacanţă, iar 35% îl folosesc pentru a descoperi locuri noi.  Prin urmare, nu este nerezonabil ca firmele de turism să investească în conţinuturi şi în prezenţa lor în această reţea socială. Mai mult, 60% dintre companiile din sectorul turistic folosesc Instagram că parte a marketingului lor, potrivit unui studiu realizat de EyeforTravel. Acest lucru face ca Instagram să se afle doar în urma a Facebook, Twitter, Youtube şi LinkedIn. Cu aceste premize, putem aprecia modul în care cercul se închide şi lasă atât oferta cât şi cererea în acelaşi “sac”. Acum, trebuie să profităm de ocazia pe care ne-o oferă.

Odată ce am clarificat posibilităţile oferite de Instagram, şi modul în care călătorul o foloseşte înainte, în timpul şi după călătorie, nu ne rămâne altceva decât, ca şi branduri, să profităm de prezenţa noastră şi funcţionalităţile instrumentului. Iată o serie de sfaturi pentru a creşte vizibilitatea noastră pe Instagram:

1. Asocierea unei etichete cu conţinutul generat de brandul nostru.Dacă putem obţine adepţi ai brandului asociaţi la o etichetă identificată de o comunitate, putem creşte mai uşor vizibilitatea brandului.

2. Relaţionarea brandului cu valori şi concepte pozitive care să încurajeze vizita.Parierea pe factorii pozitivi care înconjoară brandul va facilita distribuirea de conţinut şi, în acelaşi timp, va face ca potenţialii călători să se simtă atraşi de acel conţinut şi să îl asocieze cu spaţiul indicat.

3. A avea călătorul ca şi axa centrală a strategiei de conţinut.Plasarea călătorului în centrul activităţii şi generarea de conţinuturi, de către şi pentru el, va facilita munca generării şi publicării de aceleaşi conţinuturi.

4. Publicarea de conţinuturi pentru a consolida obiective specifice.Deşi singurul link este cel pe care îl includem în biografie sau pe care îl putem adăuga în anunţurile publicitare, păstrarea unei coerenţe în conţinuturile asociate activităţii noastre în campanii sau în produse trebuie să fie esenţială.

5. A consolida prezenţa pe Instagram de pe toate tipurile de canale. Odată ce avem o prezenţă structurată şi planificată, va fi convenabil să profităm de vizibilitate şi să obţinem interacţiuni de pe alte canale, astfel încât să ne putem concentra pe o perspectivă de 360º a afacerii noastre.

6. A căuta abordarea estetică a produsului care se doreşte a fi promovat.Este important să găsim perspectivă sau abordarea locului din punctul de vedere atractiv al călătorului potenţial.

7. A profita de instrumentele pe care le oferă brandurilor. Noile caracteristici pe care Instagram le-a activat pentru branduri, ca parte din anunţurile la care lucrează deja Facebook, trebuie utilizate pentru a extinde cunoştinţele noastre şi a amplifica impactul conţinutului.

8. Interacţiunea constantă ca şi cum am fi un utilizator.Umanizarea brandului nu vine numai din conţinut, ci şi din relaţia pe care o stabilim cu restul călătorilor. Interacţiunea prin Instagram facilitează înţelegerea şi câştigarea loialităţii călătorului faţă de un anumit produs sau o destinaţie.

9. Colaborarea cu Instagramers locali pentru gestionarea contului. În cazul în care există profesionişti ai Instagram în locaţia respectivă, o acţiune care trebuie luată în considerare ar fi colaborarea în gestionarea contului de destinaţie sau o colaborare punctuală între ambii în scopul de a câştiga vizibilitate prin asocierea conceptului de destinaţie cu cel al utilizatorului de Instagram.

10. Realizarea de Instatrips cu Instagramers de referinţă internaţională. Ca şi o acţiune punctuală de consolidare a strategiei generale pe Instagram, se pot face călătorii organizate care sunt consolidate de prezenţa şi conţinuturile publicate de utilizatori de Instagram de referinţă pe anumite pieţe sau segmente.

Plecând de la acest set de factori care trebuie luaţi în considerare, va fi mai uşor să fii parte dintr-o comunitate care inspiră călătorul. Conţinuturi sub forma de panorame, imagini detaliate, obiceiuri sau delicii gastronomice, vor fi unele dintre “cârligele” pe care atât afacerile cât şi destinaţiile le vor putea exploata în această vitrină autentică şi estetică.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply