10 maxime ale “supercălătorului” în functie de modul său de gândire

Skift a lansat Manifestul Supercălătorului, un document în care s-a extras cu mare realism şi simplitate simţirea călătorului, în versiunea sa de zi cu zi. Dintr-o perspectivă mai cualitativă, surprinde nivelul senzaţiilor şi a prognozei a ceea ce se întâmplă, şi va continua să se întâmple din ce în ce mai mult, la nivelul cererii în sectorul turismului.

Portalul de conţinut specializat în turism, Skift, a realizat un document foarte important pentru a întelege noile tendinţe ale pieţei. Prin intermediul “Supetraveler Manifesto” dezvoltă o analiză a tendinţelor şi a schimbărilor de paradigmă cu care se confruntă călătorul în prezent, mai ales şi aspectul său digital.

Skift a lansat “Manifestul Supercălătorului”, un articol despre care sunt tendinţele pieţei.

Skift a lansat “Manifestul Supercălătorului”, un articol despre care sunt tendinţele pieţei.

Manifestul a fost făcut plecând de la opinia anumitor profiluri relevante ale industriei turismului, manifestul explorează nevoile companiilor aeriene, aeroporturilor, hotelurilor, destinaţiilor, agenţiilor de turism şi ale oricărui alt agent al ecosistemului din industria turismului. Prin intermediul grupului de discuţie, sondajele online şi interviurile personale cu “Supercălători”, se oferă răspunsuri la întrebări precum: Cum s-ar putea îmbunătăţi neajunsurile diferitelor branduri ale industriei turismului? Care ar fi idealul călătorilor în ceea ce priveşte experienţa lor?

Potrivit lui Lucas Bujarski, directorul de cercetare al Skift, conceptualizarea unei “mărimi unice” pentru toate modelurile de clienţi în timpul călătoriei este imposibil. Procesul de luare a deciziilor în ceea ce priveşte călătoria este alcătuit din multe variable care afectează călătorul. Procesele dezorganizate şi foarte aleatorii care obligă să lucrezi de la utilizator la utilizator plecând de la metodologii care se adaptează în mod constant şi se restabilesc constant.

Cele 10 maxime ale “Supercălătorului” propuse de Skift sunt:

  1. Caută autenticitatea şi încrederea în surse de inspiraţie şi de consiliere cu privire la unde să meargă şi unde să rămână.
  2. Căutarea, planificarea şi descoperire nu este o bătaie de cap înainte de experienţă, ci devine parte a experienţei.
  3. Caută recompense reale pentru loialitate; trucurile generează resentimente şi lipsa de loialitate.
  4. Călătoria face parte din îmbogăţirea noastră personală, dar se obţine cu adevărat atunci când împărtăşeşti experienţe cu alţii.
  5. A căuta să ieşi din convenţional fără a pierde posibilităţile care ne fac posibilă călătoria.
  6. Cere branduri genuine care se preocupă cu adevărat de călător şi de comunităţile asupra cărora are un impact.
  7. Este necesar să facilitezi generarea unui ecosistem care să permită călătorului să-şi organizeze propiul “drum” adaptându-se la nevoile sale.
  8. Tehnologia şi conectivitatea sunt o mare completare a experienţei de călătorie, dar fără ca aceasta să fie o povară.
  9. Caută ca elementul uman să se impună în experienţă turistică, spre deosebire de consumul de masă şi impersonal.
  10. După călătorie, caută să te întorci la realităţile tale cotidiene simţindu-te transformat şi inspirat.

După trecerea în revistă a acestor principii culese în “Manifestul Supercălătorului” ar trebui elaborat un scenariu al viitorului cu privire la care sunt cerinţele cererii. Analizând aceste principii şi observând realitatea, se percepe o desconectare între ofertă şi cerere, care va obliga la o reconversie obligatorie a tuturor agenţilor care se mişcă pe pieţe mai competitive şi cu o ofertă mai bună.

 

Articulul de referinţă este publicat pe Skift.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply